کد خبر: ۱۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت که منتخبین طرح استعدادیابی ورزشی استان که با حضور سیزده هزار دانش آموز برگزار شد، به طور جدی حمایت می شوند.

رضا گل محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح بزرگ استعدادیابی با کمک و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان البرز آغاز شد و تا کنون بیش از 13 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار داده که با غربالگری های مختلف این تعداد به هزار و صد نفر در 10 رشته ی ورزشی رسیده است.

وی بیان کرد: قطعا زحمت اصلی حمایت و هموار کردن مسیر رشد و پیشرفت این استعدادها بر عهده ی والدین و خانواده ها است که حضور این جمعیت در گردهمایی روز یکشنبه نشان از توجه و جدیت والدین دارد.

گل محمدی با اشاره به حمایت های استاندار البرز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان از این طرح بزرگ ، گفت: تاکنون این طرح 1 میلیارد تومان هزینه داشته که امیدواریم با حمایت های استانداری با مشکل اعتباری و مالی در ادامه طرح روبرو نباشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که تا این جای کار تنها مرحله ی شناسایی بوده و کار اصلی ما از این پس آغاز می شود، گفت: به ثمر نشستن طرح استعدادیابی کاری زمان بر است که در مراحل ابتدایی حداقل 3 سال و حداکثر 5 سال زمان می برد.

گل محمدی تصریح کرد: از تمامی کسانی که در اجرای این طرح ما را یاری کردند از جمله آموزش و پرورش و شهرداری تشکر و قدردانی ویژه دارم و امیدوارم با پرورش قهرمانان شاهد به ثمر نشستن اجرای این طرح بزرگ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار