کد خبر: ۱۶۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 10 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: طرح‌های ورزشی در استان نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز اظهار کرد: ورزش در تمامی سطوح در استان البرز نیازمند توسعه و حمایت بوده و لازم است تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای رشته‌های مختلف ورزشی انجام شود.

وی ادامه داد: استان البرز دارای ورزشکاران بسیاری است که تاکنون و با وجود تمامی کمبودها توانستند در کسب عناوین مختلف ورزشی موفق باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید مسیر توسعه ورزش در استان با همت و توجه بیش از پیش طی شود.

گل‌محمدی در ادامه سخنان خود انتقال آرمان و تفکر بسیجی را یکی از مهم‌ترین وظایف دانست و افزود: باید آرمان‌های بسیجی را بیش از پیش در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

وی اضافه کرد: بسیج ورزشکاران در استان البرز نیز توانسته به درستی مسیر پیشرفت و توسعه را طی کند و در مسیر تربیت ورزشکاران اقدامات مناسبی را انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: تخصیص اعتبارات برای توسعه ورزش در استان و ایجاد سالن‌های ورزشی یکی از نیازهایی است که در زمینه ورزش احساس می‌شود.

گل‌محمدی گفت: بانوان نیز در زمینه ورزش فعالیت‌های خوبی دارند، لذا باید به ورزش بانوان بیش از پیش بها داده شود و با تخصیص سالن‌های ورزشی مختص بانوان، حمایت‌های خود را از ورزش آنها دوچندان کنیم.

در این مراسم علی هاشمی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار