کد خبر: ۱۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 11 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از افزایش کمک های مالی به هیئت‌های ورزشی استان البرز در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل محمدی ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت‌های ورزش‌های رزمی اظهار داشت: با توجه به اهمیت هیئت‌های ورزشی در استان حمایت از این هیئت‌ها در دستور کار است و تلاش می‌شود تا با رفع مشکلات این هیئت‌ها فعالیت آنها را دو چندان کنیم.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی در تربیت و پرورش ورزشکاران نقش موثری دارند لذا باید این هیئت‌ها مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش دارند لذا باید این هیئت‌ها نیز تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌های مختلف بیشتر کنند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که برای هیئت‌های ورزشی در استان البرز انجام شده است افزایش کمک‌های مالی برای این هیئت‌ها در سال جاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در این راستا در سال جاری هیئت ورزش رزمی در استان البرز 20 میلیون تومان کمک مالی دریافت کردند که این مبلغ چند برابر سال گذشته است.

گل محمدی تأکید کرد: البته این اعتبار نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این هیئت‌ ورزشی باشد اما با توجه به افزایش این اعتبار می تواند تا حدودی مشکلات این هیئت را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را برای توسعه ورزش و تربیت ورزشکاران دارد بیان داشت: باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش استفاده کرد تا بتوانیم بیش از پیش در رقابت‌های بین‌المللی صاحب نام شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار