کد خبر: ۱۶۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


نخستین جشن هسته ای با حضور استاندار و مسئولان استان در مدرسه شرافت کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی استاندار البرز، در نخستین جشن هسته ای که با حضور بسیاری از مسئولان استانی پیش از ظهر یکشنبه در مدرسه شرافت کرج برگزار شد، با تاکید بر اینکه این پیروزی به دنیا اثبات کرد که می توان با گفتگوی منطقی پیروز میدان شد، گفت: برخی معتقدند در مذاکرات هسته ای فقط کشورهای ۱+۵ آن سوی میز مذاکره رو به روی ایران نشسته بودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه دنیا در مذاکرات هسته ای مقابل ایران ایستادند، گفت: در حال حاضر دنیا می داند ما توان آخرین دستاوردهای هسته ای را داریم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه با تبعیت از مقام معظم رهبری و تکیه بر منطق این اصل مهم را به اثبات رسانده ایم، گفت: به همه دنیا ثابت کرده ایم که به دنبال سلاح کشتار جمعی نیستیم .

طهایی با تاکید بر اینکه این پیروزی پس از حماسه سیاسی سال ۹۲ از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: کشور به سمت توسعه حرکت می کند و همین مسئله باعث نگرانی دشمنان شده است.

قرائت پیام رئیس جمهور در خصوص برجام

وی آرامش حال حاضر کشور را مرهون خون شهیدانی دانست که عزت آفرین بودند و اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن موفقیت های فرزندان این مرز و بوم را ندارند.

استاندار البرز در پایان تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی با نا امن کردن منطقه به دنبال جنگ طلبی هستند باید هوشیار باشیم و مسیر توسعه را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشن پیام رئیس جمهوری درخصوص برجام توسط استاندار البرز و پیام وزیر آموزش و پرورش از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان قرائت شد. دانش آموزان حاضر در این جشن با سردادن سرود ای ایران یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هسته ای را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار