کد خبر: ۱۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 27 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از اجرای ۲۹۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در این استان خبرداد.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی متنوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه ها با همکاری اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت های ورزشی استان البرز وبرخی از ارگان های مرتبط با حوزه ورزش به اجرا در خواهد آمد.

گل محمدی تصریح کرد: امیدوارم مانند سال های گذشته این برنامه ها با استقبال و حضور پرشور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان همراه باشد تا این جشن بزرگ ملی به شایستگی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال به دقت مورد نظارت و رصد این اداره کل است گفت: تلاش می کنیم با اتخاذ تمهیدات لازم برنامه های این ایام مورد استفاده تبلیغاتی گروه و یا کاندیدای خاصی قرار نگیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به شاخص ترین برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: گلباران قبور شهداء، حضور ورزشکاران و جوانان در نماز جمعه، حضور ورزشکاران و جوانان در مرقد امام خمینی (ره) و میثاق با آرمان های امام راحل، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت، برگزاری جشن رویداد جوانی، تجلیل از خانواده ۸۱ شهید ورزشکار و برگزاری جشنواره آدم برفی در ایام دهه فجر برگزار می شود.

وی در پایان به افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در این ایام اشاره کرد و گفت: برخی پروژه های ورزشی استان در شهرستان های مختلف آماده بهره برداری است و برنامه ریزی شده تا با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار