کد خبر: ۱۷۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


با برگزاری مجمع انتخاباتی رییس جدید هیئت جودو استان البرز برای یک دوره ۴ ساله معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجمع ظهر امروز سه شنبه با حضور سرپرست و دبیر فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان و فعالان این ورزش در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

در این مجمع ۴ کاندیدا حضور داشتند که در نهایت با غیبت احمد زمانی و انصراف عباس سلگی رای گیری بین دو نفر انجام شد و محمد قدس محلاتی با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رییس جدید هیئت جودو استان البرز معرفی شد.

محسن شعبانی دیگر کاندیدای احراز این مسئولیت بود که تنها موفق به کسب ۴ رای شد ضمن آنکه یک رای نیز سفید به صندوق انداخته شد.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان این مجمع با بیان اینکه البرز استانی ورزش خیز و قهرمان پرور است گفت: برای توسعه جودو در این استان هیئت باید یک برنامه مدون تدوین کند و بر اساس آن تصمیم سازی کند.

رشید خدابخش افزود: متاسفانه جودو ایران در سال های فعالیت خود فاقد یک چشم انداز و نقشه راه بوده است و باید به سمت تدوین برنامه های مدت دار برای برون رفت این ورزش از رکود باشیم.

وی با بیان اینکه هدف گذاری فدراسیون تبدیل ورزش جودو به چهارمین رشته مدال آور ایران در المپیک ۲۰۲۴ است، گفت: امیدوارم با طرح هایی که در دست اقدام داریم بتوانیم جایگاه جودو ایران را در سطوح مختلف ارتقا دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز هم در این مجمع با اشاره به ظرفیت های بالای جودو البرز گفت: ایجاد خانه جودو یکی از مهمترین مطالبات اهالی جودو است و باید با جدیت در جهت ایجاد آن گام برداریم.

رضا گل محمدی افزود: وجود مربیان و پیشکسوتان جودو در البرز یک پتانسیل خوب برای رشد این ورزش است و از مدیریت جدید هیئت جودو استان می خواهیم در جهت فعال سازی بیشتر این پتانسیل گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار