ووشوکاران کرمانشاهی توانستند در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب دو مدال نقره و یک برنز شوند.
کد خبر: ۱۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 06 February 2016
ووشوکاران کرمانشاهی توانستند در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب دو مدال نقره و یک برنز شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سید رامین موذنی رییس هیات ووشو استان کرمانشاه در این باره اظهارکرد: در این مسابقات، در بخش ساندا و در وزن 90- کیلوگرم اشکان دلفانی ووشوکار کرمانشاهی پس از صعود به فینال در این مرحله مغلوب حریفی از اصفهان شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی افزود: همچنین در وزن 56- کیلوگرم نیز مهران سلیمی دیگر ووشوکار کرمانشاهی توانست در کنار ووشوکاری از استان مرکزی به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یابد.

موذنی یادآور شد: مهران سلیمی، فرشید نعمتی، هژیر رحمانی، زاهد ویسی، وحید محمودی و اشکان دلفانی ترکیب تیم ساندا کرمانشاه را تشکیل می‌دادند.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور دو ووشوکار کرمانشاهی در بخش تالو گفت: سیدمسعود حسینی و میلاد عباسی نیز دو تالوکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور بودند که تنها حسینی موفق به کسب مدال شد.

وی تصریح کرد: حسینی در فرم چانگ چوان با کسب 9.47 امتیاز پس از ووشوکار خوزستانی مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

موذنی خاطرنشان کرد: این مسابقات حکم انتخابی مرحله اول تیم ملی را داشت که هر سه مدال آور کرمانشاه با قرار گرفتن در رده‌های دوم و سوم جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات بخش بانوان نیز امروز ( 17 بهمن) در قم برگزار می‌شود و تیم کرمانشاه با ترکیب کامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

گفتنی است: بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با حضور 273 ورزشکار از 34 تیم به میزبانی قم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار