کد خبر: ۱۷۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 07 February 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: 24 هزار ورزشکار در جشنواره ورزش محلات حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره محلات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جشنواره ورزش محلات یکی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است که با همکاری شهرداری کرج هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در جشنواره ورزش محلات امسال 24 هزار ورزشکار حضور دارند،‌ گفت: توسعه ورزش و نهادینه کردن این مهم در بین جوانان یکی از مهمترین اقداماتی است که در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه جشنواره ورزش محلات نیمه دوم اسفندماه به پایان می‌رسد، اظهار داشت: حجم این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا است لذا زمان برگزاری این دوره طولانی شده است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این دوره از مسابقات انجام شده است و با توجه به این استقبال سال آینده نیز این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمان برگزاری این جشنواره تاکنون مسابقات هفت رشته ورزشی به پایان رسیده است.

به گفته این مسئول در بخش آقایان مسابقات فوتسال سالن‌های ولیعصر، شهدای گلشهر به پایان رسیده است ضمن آن که نتایج والیبال، تکواندو، دارت و ورزش رزمی سورنا نیز پایان یافته است.

گل‌محمدی افزود: در این راستا رقابت‌های کونگ‌فو، تکواندو، آمادگی جسمانی و دارت بانوان نیز با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار