کد خبر: ۱۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 20 February 2016


روزنامه پیام آشنا در شماره روز شنبه خود در مطلبی در خصوص انتخابات، نوشت: مارای می دهیم، شما تعهد بدهید.

در مطلب این روزنامه آمده است: ساده اندیشی است که فکرکنیم و یا تصورکنیم که دشمن دست ازشرارت پنهان و آشکار دیرین برمی دارد و یا برخواهد داشت،نه به هیچ وجه او دشمن ما است .

دشمن قسم خورده و زخمی شده او می خواهد با اخلال در امر انتخابات-که ما آن را یک فریضه ملی و میهنی می دانیم-جلو رشد سیاسی ما را بگیرد و نگذارد که طعم شیرین امنیت ، مردم سالاری و بالاخره فرآیند رفع تحریم ها بر حکومت و مردم ما گوارا باشد.

اما، ما بیداریم، و می دانیم چه کنیم ، تعهدداریم و رای خود را به صندوق خواهیم انداخت و بین خوب و خوبتر ، خوبتر را به صندوق خواهیم انداخت و بین خوب و خوبتر خوب تر را به عنوان اصلح انتخاب می نماییم.

این از ما که گفتیم رای می دهیم و عمل هم خواهیم کردو اما شما که خود را نامزد انتخاب شدن در مجلس شورای اسلامی نموده ای ، اطمینان داریم تو خوبی که تا این جا رسیده ای و خوبتر و اصلحی که انتخاب شده ای مهم نیست بردارم هستی و یا خواهرم، روزهای آینده بر کرسی مجلس نشسته و سکان کشتی میهن در دریای توفان کنونی به نحوی در دست شما است .

حال اندیشه نما و درست مدیریت کن و درست هم هدایت، تا از توفان بگذریم و از بحران عبور نماییم مواظب باش ره باریک و جاده سنگلاخ و تاریک است.

بلی بردار و یا خواهر-نماینده ما در پارلمان بهارستان-همان بهارستان که با خون بزرگان کشور در جنگ های داخلی محمد علی شاه قاجار با ایران به توپ بستن مجلس رنگین شد و همان بهارستانی که با شهادت فرزند برومندش -مرحوم آیت الله مدرس- حکومتی ننگین گردید تا آنجا که خون ناحق پروانه شمع را تا سحر امان نداد(دیدیم و در تاریخ خواندیم) و اینک شما برصندلی آن تکیه می زنید!

بیدار باش و نه خواب ، در فکر تجارت و یا صحبت با بغل دستی ات نباش، بلکه با هوشیاری به وظیفه ات عمل کن ان شاءالله که در صحن مجلس تلفن همراهت را هم خاموش نموده باشی به هر صورت انتظار داریم همانطور که در میتینگ های انتخاباتی و در شعارهایی که به در و دیوار زده بودی تعهدات و قول هایی که دادی آن ها را در یاد داشته باشی .

قدر مسلم قول ها و تعهدات شما دو گونه بوده است یا بدون پایه و اساس که در شان شما نمی تواند باشد و باعث خواهد شد در نزد خدا و خلق رو سیاه شوید که حیف است برو و فوری انصراف بده و فکر کاری دیگر باش که روزی رسان خداست،و یا این که واقعی است در این صورت باید به آن عمل کنی و تمام توان و اعتبار و آبروی خود را در به ثمر رساندن آن فدیه نمایی که حافظ فرمود:ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که کردی مرود از یادت

شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست

جای غم باد هر آن دل که نخواهد شادت

و به این ترتیب ما رای خود را دادیم و نوبت توست که به قول هایت عمل کنی، راستگو و درست کردار باشی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار