کد خبر: ۱۹۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 14 March 2016

این روزها که بازارهای شهرستان ساجبلاغ همچون سایر مناطق کشور شلوغ و پرازدحام است ، مسئولان این شهرستان را برآن داشته تا برای پیشگیری از تخلفات در شلوغی جمعیت، وضعیت خرید و فروش اجناس را رصد کنند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ساوجبلاغ به همراه سایر مسئولان و تیم های بازرسی روز دوشنبه از نزدیک چگونگی عرضه و کیفیت اجناس را در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

ابوالقاسم پالیزگیر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: وضعیت بازار را برای شب عید به خوبی رصد می کنیم تا سودجویان نتوانند اجناس بی کیفیت و گران به مردم بفروشند.

وی اظهار داشت : نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 266 غرفه محصولات مورد نیاز ایام عید مردم را تامین می کند و با تدبیری که اندیشیده شده بخشی از کالا ساخت صنایع شهرستان ساوجبلاغ است که به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می گیرد.

علیرضا بغدادی شیخ لر رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ ، وضعیت بازار این شهرستان را به لحاظ کیفی و قیمت ها خوب توصیف کرد و گفت : عرضه میوه شب عید هم در میادین ثابت و سیار انجام می شود.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف ساوجبلاغ نیز گفت : نمایشگاه امسال میزبان شهروندانی است که با سلیقه های مختلف مشغول انتخاب پوشاک،مواد غذایی، دکوراسیون خانه و وسایل مورد نیاز برای انجام رسم دیرین خانه تکانی و آماده سازی خانه های خود برای دید و بازدیدهای نوروز هستند.

مرتضی فلاح زاده افزود : اقلام مورد نیاز مردم از مواد غذایی تا پوشاک و کیف و کفش در بازار موجود است و قیمت ها مصوب و برای کنترل مرتب بازرسی می شود.

وی افزود : ما تا 25 فروردین 1395برنامه های گسترده ای را پیش رو داریم که از جمله انجام ماموریت ها در قالب 4 تیم دو نفره در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر و نظارت مستمر بر قیمت گذاری و نظارت بر نصب برچسب قیمت و کنترل قیمت ها را در دستور کار قرار داده ایم .

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اصناف به ویژه گرانفروشی، نبود درج قیمت و یکسان نبودن قیمت کالاو خدمات گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

یوسف اسدیان رئیس صنعت، معدن وتجارت اظهارداشت: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر کالا و خدمات از مهمترین برنامه ها برای پیشگیری از افزایش کاذب قیمت ها در بازار است.

وی افزود: همزمان با واپسین روزهای سال و نزدیک شدن به عید نوروز، برای کنترل قیمت ها در روزهای پایانی برنامه ریزی های لازم انجام شده است و روند عرضه و تقاضا در بازار این شهرستان رضایت بخش است.

وی یاد اور شد: نمایشگاه فروش بهاره کالا صبح و عصر دایر است و مردم می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با 10 تا 15درصد تخفیف و کمتر از قیمت بازار خریداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار