کد خبر: ۲۲۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به دلیل نبود بودجه ساخت سالن ورزشی 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج متوقف شده است.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی پیش‌بینی شده در استان البرز و شهرستان کرج، احداث سالن ورزشی شش هزار نفری مجموعه انقلاب است.

وی تصریح کرد: این طرح پیشرفت و سرعت بسیاری خوبی داشت و در مدت زمانی که پیش‌بینی شده بود، بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: بودجه اجرای این پروژه مهم ورزشی قرار بود که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شود که متاسفانه در زمینه تامین بودجه با مشکلاتی روبه‌رو شدیم.

گل‌محمدی گفت: به همین دلیل از اسفند ماه سال گذشته روند احداث سالن ورزشی شش هزار نفری کرج متوقف شده و امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان ارشد استانی و ملی به این پروژه، هر چه زودتر ساخت این سالن از سر گرفته شود.

وی افزود: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده تلاش می‌کنیم تا در دهه مبارک فجر امسال از مجموعه فوق بهره‌برداری کنیم، اما اگر بودجه و اعتبارات به موقع تزریق نشود، نمی‌توان در زمان مقرر پروژه را به اتمام رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان داشت: تاکنون بخش مهمی از تعهدات استانی برای تزریق اعتبارات مالی به این پروژه انجام نشده و به همین دلیل نمی‌توان در زمان کنونی ساخت سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب را ادامه داد.

گل‌محمدی با اشاره به تلاش مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی برای پیگیری این طرح مهم ورزشی گفت: استان البرز و شهرستان کرج از کمبودهای بسیاری در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی رنج می‌برند و امیدواریم با تکمیل پروژه فوق، بخشی از این محرومیت‌ها برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار