کد خبر: ۲۳۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 02 June 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از حرکت دومین گروه از دوچرخه‌سواران این استان به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) زمانی که در پانزدهم خرداد سال 1342 پرچم مبارزه را علیه حکومت طاغوت و استکبار جهانی برافراشتند، اکثریت مطلق ملت ایران به این قیام پیوستند.

وی افزود: در همان روزها، اقشار مختلف مردمی در صفوف مبارزه قرار گرفتند و در میان آنها ورزشکاران ایرانی که دارای روحیه جوانمردی و پهلوانی بودند، در صف نخست قرار داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از پنج دهه از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و گذشت بیش از دو دهه از رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عهدی که ملت ایران به ویژه ورزشکاران با امام (ره) و شهدا بستند پابرجا بوده و خللی در آن وارد نشده است.

گل‌محمدی با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: هر ساله ورزشکاران و خانواده‌های آنها در استان البرز حضوری گسترده در مراسم‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد به ویژه در حرم مطهر امام (ره) داشته و امسال نیز صدها نفر از ورزشکاران و مربیان البرزی در این مراسم شرکت کردند.

وی بیان داشت: همچنین ورزشکاران این استان چند برنامه نمادین را نیز به صورت خودجوش تدارک دیدند که یکی از آنها اعزام کاروان دوچرخه‌سواران البرزی به حرم مطهر (ره) است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: روز گذشته 10 دوچرخه‌سوار از این استان به عنوان نخستین کاروان راهی حرم مطهر امام خمینی (ره) شد که این عزیزان از سوی مدیران ورزشی استان بدرقه شدند.

گل‌محمدی گفت: همچنین صبح امروز نیز بیش از 15 دوچرخه‌سوار دیگر در قالب کاروان دوم راهی حرم مطهر شده و فاصله شهرستان‌های استان البرز تا حرم امام خمینی (ره) را رکاب می‌زنند.

وی اظهار داشت: دوچرخه‌سواران البرزی در مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد به صورت نمادین نماینده جامعه ورزشی استان در این مراسم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار