در المپیک ریو ورزشکاران ایرانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و خوشبختانه شش ورزشکاری که لباس پرافتخار تیم‌ ملی ایران اسلامی را در این مسابقات حساس و مهم بر تن دارند، از استان البرز هستند.
کد خبر: ۲۴۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 12 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حدود 10 درصد ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو را ورزشکاران البرزی تشکیل می‌دهند.
رضا گل‌محمدی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر و با تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران و مربیان البرزی، شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در این استان در رشته‌های مختلف ورزشی بوده‌ایم.
وی افزود: این در حالی است که استان البرز یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور از نظر امکانات ورزشی است و ورزشکاران ما با کمترین امکانات و محرومیت‌های مختلف، مقام‌های ارزشمند داخلی، ملی و جهانی کسب کرده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: یکی از شاخص‌های ارزش‌یابی ادارات کل، تعداد ورزشکاران حاضر از یک استان در رقابت‌های مهم جهانی و بین‌المللی و به ویژه المپیک است.
گل‌محمدی افزود: در المپیک ریو ورزشکاران ایرانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و خوشبختانه شش ورزشکاری که لباس پرافتخار تیم‌ ملی ایران اسلامی را در این مسابقات حساس و مهم بر تن دارند، از استان البرز هستند.
وی بیان داشت: به عبارتی حدود 10 درصد ورزشکاران اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک را البرزی‌ها تشکیل می‌دهند.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز علیرضا خجسته در جودو، علیرضا کریمی در کشتی آزاد، حسین نوری در کشتی فرنگی، مهدی خدابخشی و کیمیا علیزاده در تکواندو و شهرام محمودی یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان که پس از 52 سال موفق به حضور در المپیک شده است، ورزشکاران البرزی هستند.
گل‌محمدی افزود:‌ در این کاروان چند اتفاق مهم صورت گرفته و مهمترین آن مربوط به حضور خانم کیمیا علیزاده تکواندوکار با استعداد البرزی است که به عنوان نخستین بانوی ورزشکار این استان به مسابقات المپیک اعزام می‌شود.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که هر شش ورزشکار استان البرز که در مسابقات ریو حضور دارند، شانس گرفتن مدال و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا از این ورزشکاران تقدیر می‌شود، گفت:‌ برنامه‌های خوبی در این زمینه داریم و تلاش داریم که تا پیش از اعزام آنها به مسابقات ریو، از آنها در یک برنامه مناسب تقدیر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار