منظور امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه " انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نتیجه جمع‌بندی‌های وزارتخانه و استانداری انجام شد" چه کسانی در استانداری هستند؟
کد خبر: ۲۹۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک – البرز: در تاریخ سی‌ام خرداد اعلام شد که در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان امیر عفراتی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز منصوب شده است.
رفتن گل‌محمدی مدیر کل پیشین اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و آمدن عفراتی تنها چند روز پس از آن انجام شد که رضا گل‌محمدی در گفت‌وگویی صریح با تابناک البرز، به صراحت گفته بود که مدیران ارشد این استان او را تنها گذاشته‌اند و انتقاد‌های جدی به عملکرد مدیریت ارشد استان البرز داشت.
گل‌محمدی در بخشی از این مصاحبه گفته بود: "ما اعتقاد داریم که اگر ریالی بودجه به استان و شهر وارد می‌شود، باید ورزش و جوانان را هم در تقسیم این بودجه لحاظ کنند و نباید ما را در رتبه‌های سوم و چهارم و دهم قرار دهند.
من باید انتقاد کنم. نباید ورزش را جزو نیازهای درجه سوم ببیند. امروزه ورزش نیاز درجه یک جامعه است. ورزش دیگر تفریح نیست و یک نیاز جدی و ضروری است. شما اگر به ورزش کمک نکنید، باید زندان و بازداشتگاه و بیمارستان بسازید.
دولت و نظام برای یک عمل قلب 40 میلیون تومان هزینه می‌کند و این در حالی است که اگر چهار میلیون تومان صرف ورزش کنیم، این فرد دچار بیماری قلبی نمی‌شود.
حرف من این است که آقایان مسؤولان چرا بودجه ورزش را نمی‌دهید و بودجه‌ای که می‌شد صرف پیشگیری شود را برای درمان و غیره استفاده می‌کنید. اینها گلایه‌های من به عنوان فردی که سال‌ها است در حوزه ورزش خدمت می‌کنم به مسؤولان است و گلایه‌ها هم تنها از سر دلسوزی است.
من می‌گویم ای مسؤولان اگر شما ورزشگاه و سالن ورزشی درست نکنید، باید زندان و بازداشتگاه بسازید و نیروی انتظامی را بزرگ‌تر کنید و تازه زندان و بازداشتگاه هم چاره کار نیست."
چند روز بعد و در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان خبر تابناک را تایید کرد و گفت: "انتخاب مدیرکل جدید ورزش البرز در نتیجه جمع‌بندی‌های وزارتخانه و استانداری انجام شد.
وی با بیان اینکه عفراتی با این ذهنیت آمده تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، افزود: انتخاب وی در نتیجه جمع‌بندی‌هایی بوده که در وزارتخانه و استانداری اتفاق افتاده است."
بعد از ظهر امروز قرار بود که امیر عفراتی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز پاسخگوی پرسش خبرنگاران باشد، اما برای این جلسه خبرنگاران منتقد دعوت نشده بودند.
معدود خبرنگاران منتقدی هم که تلاش کردند خود را به جلسه برسانند، به نوعی با برخورد بد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان که عده‌ای نوجوان بودند روبه‌رو و مجبور به ترک جلسه شدند.
این در حالی است که روابط عمومی اداره کل فوق همواره همراهی خوبی با رسانه‌ها داشته و به نظر می‌رسد که شیوه جدید بر اساس نظرات مدیرکل جدید تنظیم شده باشد!
به همین دلیل پرسش‌های خبرنگاران منتقد امروز بی پاسخ ماند.
پرسش‌هایی از جمله:
1 – شما با حمایت کدام مدیر سیاسی به این سمت منصوب شدید؟

2- چرا تنها چند روز پس از انتقادهای شدید مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان البرز از مدیریت ارشد استان و استانداری این تغییر و تحولات انجام شد؟

3 – منظور امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه " انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نتیجه جمع‌بندی‌های وزارتخانه و استانداری انجام شد" چه کسانی در استانداری هستند؟

4 – پیگیری آلوده بودن آب برخی از استخرهای کرج به کجا انجامید؟

5 – چرا استخری که آب آن آلوده بوده و به دستور دستگاه‌های مسؤول در حوزه بهداشتی پلمپ شده بود، با دستور معاون سیاسی استانداری البرز بازگشایی شد؟

6 – بنرهای تبلیغاتی سالن‌های ورزشی خصوصی در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز چه توجیهی دارد و چرا تبلیغیات سالن‌های دولتی در این اداره کل به چشم نمی‌خورد؟

سوالات بسیاری درباره عملکرد مدیریت ورزش و جوانان استان البرز، نحوه پیشرفت پروژه‌های ورزشی از جمله ورزشگاه شش هزار نفری کرج مطرح است که به زودی به صورتی عمومی در تابناک البرز مطرح شده و امیدواریم مدیریت این اداره کل پاسخگوی آنها باشد.
از سوی دیگر در نشست خبری امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ده‌ها خبرنگار و عکاس حضور داشتند و لازم است که روابط عمومی این اداره کل اسامی آنها را منتشر کرده تا بدانیم چه کسانی به نام خبرنگار در جلسه فوق حضور داشته و به ویژه در ردیف‌های نخست نشسته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار