مراسم سومین و هفتمین روز شهادت شهید دلاور مدافع حرم حجت الاسلام حاج محمد کیهانی از مدیران خدوم شهرداری اهواز در مسجد ارشاد شهراهواز برگزار شد
کد خبر: ۳۲۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 07 November 2016
 مراسم سومین و هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم حاج محمد کیهانی از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و با حضور جمع بسیاری از مردم شهید پرور و ولایت مدار اهواز در مسجد ارشاد برگزار شد. 
در این مراسم که با حضور خانواده این شهید والامقام برگزار گردید دکتر شریعتی استاندارخوزستان ، آیت ا... شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت ا... حسن زاده امام جمعه موقت اهواز ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز وآهن جان معاون فرهنگی شهردار اهواز و سایر مدیران شهرداری و سازمانها و ارگانها نیز حضور داشتند.

این مراسم با اجرای محمد باقر تاجر و قرائت قرآن از سوی حاج احمد درخشان آغاز گردید.شعر خوانی شاعر حماسه سرا حاج ابراهیم سنایی ، مداحی حاج حسن صفری و حاج احمد خلف زاده ، قرائت قرآن توسط حاج قاسم مقدمی ، پخش کلیپی در خصوص شهید کیهانی از بخشهای مختلف این مراسم بودند. 

همچنین در این مراسم پدر بزرگوار شهید و سه فرزند شهید کیهانی نیز حضور داشتند و ضمن صحبت در خصوص این شهید به ذکر خصوصیات بارز ایشان پرداختند.

آیت ا... حسن زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز که در این مراسم حضور یافته بود ضمن زنده نگهداشتن نام و یاد شهید حجت الاسلام حاج محمد کیهانی گفت : شهید کیهانی بخشی از عمر با برکت خویش را در حوزه علمیه گذراند و پس از آن نیز در شهرداری اهواز خدمت کرد. ولی هیچ کدام از مال و زندگی و فرزند مانع انجام وظیفه اش نشد و تمام این سرافرازی ها و پیروزی ها مدیون این زحمات است.

وی درادامه با بیان اینکه تمام محرم و صفر و اربعین یک دستورالعمل برای مسلمانان وشیعیان است به ذکر نکاتی در خصوص زیارت اربعین و آیاتی از قرآن در خصوص شهادت پرداخت.

آیت ا... حسن زاده با تاکید بر اینکه به خون شهدا نباید خیانت کنیم گفت: این خون شهداست که کرسی در نظام اسلامی به کسی می دهد و حرکتی برخلاف نظام اسلامی خیانت به خون شهداست. استان خوزستان بیش از 70 شهید در دفاع از حرم هدیه کرده است و هر کدام از شهدا ستاره پر فروغی بر آسمان هستند انشا ا... خداوند این شهدا را با شهدای کربلا محشور کند و به همه ما توفیق ادامه راهشان را عنایت بفرماید.

گفتنی است ، حجت الاسلام محمد کیهانی هفته گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در جبهه های سوریه شربت شهادت را نوشید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی یکی از مدیران خدوم شهرداری اهواز بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار