استاندار کرمانشاه :
اسدالله رازانی در آیین کلنگ‌زنی پارک بزرگ سراب قنبر شهر کرمانشاه، اظهار داشت: شهر کرمانشاه در غرب کشور بزرگ‌ترین شهر است و حتی در قیاس با منطقه کردنشین کشور عراق نیز بزرگ‌ترین شهر است.
کد خبر: ۳۲۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 08 November 2016


به گزارش تابناک ،استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مهم‌ترین آثار تمدنی کشور پس از مجموعه تخت‌جمشید در شیراز، کتیبه بیستون است که به‌عنوان سنگ‌نوشته‌ای بی‌نظیر در این منطقه وجود دارد، گفت: استان کرمانشاه نقش محوری و مرکزیت غرب کشور را دارد.

وی با تصریح بر اینکه مردم استان کرمانشاه استحقاق بهره‌مندی از یک شهر زیبا را دارند، ادامه داد: در راستای توسعه کرمانشاه باید هزینه شود و برای تحقق آن از نظرات نخبگان و توان سرمایه‌گذاران باید استفاده کنیم تا شاهد پیشرفت همه‌جانبه این منطقه باشیم.

رازانی پارک سراب قنبر را یکی از پروژه‌های عنوان کرد که این منطقه را به سمت توسعه سوق خواهد داد، خاطرنشان کرد: احداث پنج تقاطع در شهر کرمانشاه و عملیات اجرایی کریدور گردشگری بیستون به طاق‌بستان آغاز شده است.

مدیر ارشد اجرایی دولت یازدهم در استان کرمانشاه از آغاز درخت‌کاری در مسیر کریدور گردشگری بیستون به طاق‌بستان تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای این کار صورت گرفته است و هماهنگی لازم برای عقب‌نشینی پادگان‌های نظامی این مسیر نیز انجام شده که موجب رونق این منطقه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار