استاندار کرمانشاه:
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: اقامه نماز نقش مستقیمی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کرده و بسیاری از مشکلات اجتماعی از بی‌توجهی به فرهنگ نماز ناشی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، اسدالله رازانی امروز پنج شنبه در اجلاسیه استانی نماز استان کرمانشاه که در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: اولین جایگاهی که پیامبر(ص) پس از بعثت بر تاسیس آن اهتمام ورزید احداث مسجد برای اقامه نماز بود و این اهمیت نماز را می رساند.

وی همچنین اظهار داشت: در بسیاری از فرقه ها و مکتب ها ساز و کارهای عبادی که به کار گرفته می شود تا یک مقطع زمانی مورد استفاده است اما نماز در طول تاریخ راهگشا است.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: اقامه نماز نقش مستقیمی بر کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند و بسیاری از مشکلات اجتماعی از بی توجهی به فرهنگ نماز ناشی می شود.

رازانی در ادامه به اسرار نهفته در اقامه نماز اشاره و تصریح کرد: دست یابی به مقامات و مراتب اعلای عبودیت به اهتمام با نماز دست یافتنی است.

گفتنی است در پایان این جلسه انگشتر مقام معظم رهبر معظم انقلاب از سوی مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز کشور به آیت الله علماء اهدا شد و همچنین از ۱۳ الگوی فعال در اقامه نماز استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار