برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا
تیم وزنه برداری باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران روز دوشنبه (22 آذرماه) برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، عازم دوحه پایتخت این کشور شد
کد خبر: ۳۴۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 12 December 2016
شرکت ملی حفاری ایران مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت در این باره گفت: تیم وزنه برداری ملی حفاری در این رقابت ها در هشت وزن به رقابت خواهد پرداخت.

علی نجفی افزود: وزنه برداران باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران شامل محسن نکیسائی،  مجید عسکری، سجاد بهروزی، علی مکوندی، وحید خدادادی، رضا دهدار، علی رضا دهقان، محسن بهرام زاده و نواب نصیر شلال هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: همچنین فرزاد و میلاد رامهرمزی به عنوان سرمربی و مربی و محمود فولادی وندا به عنوان سرپرست به همراه دیگر اعضای کادر فنی این تیم را همراهی می کنند.

وی گفت: در مسابقات وزنه برداری جام باشگاه های آسیا که در رده بزرگسالان برگزار و تا 28 آذرماه ادامه دارد، سه تیم از ایران شامل باشگاه ملی حفاری، ذوب آهن و نیروی زمینی حضور دارند.

نجفی با اشاره به توجه ویژه مدیریت ارشد شرکت نسبت به ورزش همگانی و قهرمانی، افزود: وزنه برداران شرکت با توجه به برنامه ریزی و اردوی برگزار شده برای این دوره از مسابقات از آمادگی کامل برخوردار می باشند.

گفتنی است: تیم وزنه برداری باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران تاکنون در دو رده جوانان و بزرگسالان در چهار دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا یک مقام قهرمانی و سه دوره نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار