اولین تور ایرانی پینگ پنگ بانوان (جام بیستون) با حضور 44 ورزشکار برتر این رشته از سراسر کشور روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان صحنه آغاز شد.
کد خبر: ۳۴۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 21 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،بهرام کنجوری دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه اظهار کرد: این رقابت ها تا روز جمعه (سوم دی) ادامه پیدا می کند.
وی ادامه داد: بازیهای مقدماتی در 9 گروه و با حضور 33 ورزشکار برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.
کنجوری گفت: در مرحله حذفی، 18 بازیکن راه یافته از دور مقدماتی به همراه 14 بازیکنی که در دسته برتر حضور دارند در یک جدول 32 نفری با هم رقابت می کنند.
دبیر هیات پینگ پنگ بانوان استان افزود: ندا شهسواری از کرمانشاه، فاطمه جمالی فر از البرز، مریم صامت از گلستان، فاطمه مختار رضایی از مازندران، منصوره رضایی از اصفهان، آنا فیاضیان از اصفهان، پریناز حاجیلو از البرز، سارا شهسواری از کرمانشاه، غزاله ملاطلب از البرز، هلیا اصغری از تهران، صبا صفری از مازندران، عاطفه کریمی از تهران، الناز دبیری از همدان و مهشید صامت از گلستان 14 بازیکن دسته برتر پینگ پنگ بانوان کشور را تشکیل می دهند. 
وی یادآور شد: مسابقات مقدماتی روز اول دی و مرحله حذفی نیز روزهای دوم و سوم دی برگزار می شود.
کنجوری در پایان اظهار کرد: از آن جایی که این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت و پس از آن به بازیکنان شرکت کننده برای رنکینگ دار شدن امتیاز تعلق می گیرد، پیش بینی می شود در سطح بالایی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار