رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی خواستار شد؛
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: باید بنگاه های فعال اقتصادی خراسان جنوبی معافیت مالیاتی ۱۰ ساله بگیرند.
کد خبر: ۳۵۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 02 January 2017
مرتضی یزدان شناس پیش از ظهر دوشنبه در کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی، عمرانی، خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی در بیرجند بیان کرد: ۲۷ هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به خشکسالی های ۱۸ ساله در استان بیان کرد: علی رقم قهر طبیعت و مشکلات پیش رو، واحدهای صنفی این استان بیشتر از استاندارهای کشوری فعالیت می کنند.

یزدان شناس با اشاره به مشکلات مالیاتی پیش روی واحدهای صنفی خراسان جنوبی، بیان کرد: دولت به حوزه های اقتصادی این استان نگاه ویژه داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی تاکید کرد: باید مزیت هایی برای فعالان اقتصادی این استان در نظر گرفته تا از مهاجرت سرمایه گذاران نیز جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی مشکلات کشوری را حل نمی کند، افزود: این در حالی است که معافیت آن ها ثمرات خوبی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

یزدان شناس با تاکید بر اینکه باید به بنگاه های فعال اقتصادی خراسان جنوبی کمک شود، گفت: باید این بنگاه ها معافیت مالیاتی ۱۰ ساله بگیرند.

وی مالیات بر ارزش افزوده را یکی از مشکلات واحدهای صنفی استان دانست و اظهار کرد: باید مالیات ها با عملکرد و واقعیت های جامعه و کارخانه ها مطابقت داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی ادامه داد: قانون مالیات بر ارزش افزوده بنگاه های اقتصادی را به کارمندان امور اقتصادی تبدیل کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار