اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در راس هیاتی متشکل از معاونان، مشاوران و مدیران کل استانی به همراه رییس سازمان امور عشایری کشور و نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی وارد این شهرستان مرزی شد.
کد خبر: ۳۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،فرماندار قصرشیرین روز پنجشنبه گفت: استاندار کرمانشاه قرار است در این سفر یک روزه در جلسه شورای عشایر استان که در منطقه قشلاقی حاشیه سد تنگه حمام از توابع شهرستان قصرشیرین برگزار شود، شرکت کند.
فرامرز اکبری افزود: دیدار با عشایر مستقر در منطقه، بررسی مسایل و مشکلات عشایر با حضور رییس سازمان امور عشایری کشور و بازدید از منطقه قشلاقی تنگه حمام از برنامه های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه و هیات همراه به قصرشیرین است. 
وی اظهارداشت: قرار است نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در این سفر علاوه بر بازدید از مرز رسمی پرویزخان و روند انجام صادرات کالا در این مرز، سینمای غدیر قصرشیرین را نیز افتتاح کند. 
وی گفت: در این سفر قرار است که استاندار کرمانشاه از مرزهای پرویزخان و خسروی قصرشیرین در راستای توسعه و پیشرفت آن بازدید کند و سپس این مشکلات را در جلسه ای در راستای توسعه شهرستان بررسی کند. 
هم اکنون 54 درصد صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی و بین المللی پرویزخان قصرشیرین انجام می شود. 
روزانه به طور میانگین شاهد تردد 250 مسافر به اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان هستیم و همچنین روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و 500 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار