مدیر شرکت توزیع برق کرمانشاه خبر داد:
مدیر توزیع برق شهرستان کرمانشاه از وصل بودن برق 99 درصد از مشترکان این شهرستان خبر داد و گفت: همکاران ما به صورت جدی در تلاش هستند تا برق یک درصد باقیمانده را نیز وصل کنند.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بیژن ملک پور روز شنبه در نشست مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای حل هرچه سریعتر مشکل قطع برق برخی روستاها از استان های همدان، ایلام و کردستان نیز کمک گرفته ایم.
وی ادامه داد: هم اکنون بالغ بر 100 اکیپ از همکاران ما مشغول به کار هستند تا هرچه سریعتر برق قطع شده روستاها را وصل کنند.
ملک پور افزود: بالغ بر 200 تیر چراغ برق در سطح شهرستان و بخصوص مناطق روستایی به علت بارش سنگین برف و همچنین وزش باد دچار شکستگی شد که البته بسته بودن میر دسترسی به روستاها نیز مزید بر علت شده تا کار وصل کردن برق با کندی مواجه شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک راهداری و بازگشایی مسیر، برق قطع شده روستاها نیز هرچه سریعتر و تا پایان امروز وصل شود.

** راه دسترسی به 613 روستا بازگشایی شده است
کاظمی نماینده معاونت راهداری استان کرمانشاه نیز در این جلسه از بازگشایی 613 راه دسترسی به روستاهای استان و در پی بارش سنگین برف در اغلب مناطق خبر داد.
وی یادآور شد: البته هنوز راه ارتباطی 122 روستا که تعداد زیادی از آن ها مربوط به راه های روستایی بخش فیروزآباد می شود، کماکان مسدود است.
کاظمی افزود: هم اکنون تمام راه های اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

** سرمای هوا در راه است/ دما در برخی مناطق به هشت درجه زیرصفر می رسد
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه نیز از نزدیک شدن توده هوایی سرد به جو استان خبر داد و گفت: انتظار می رود از امشب تا روزهای پایانی هفته با مقداری شدت و ضعف شاهد سرمای هوا در مناطق مختلف استان باشیم.
علی محمد زورآوند افزود: به دنبال ورود توده هوای سرد به جو منطقه در برخی مناطق بخصوص نواحی سردسیر استان حداکثر دما به صفر درجه و حداقل دما به حدود هفت تا هشت درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی در پایان گفت: پیش بینی می شود بارندگی هایی که از روز پنجشنبه در تمام مناطق استان آغاز شده تا امشب نیز کماکان ادامه یابد، هرچند این بارش ها اغلب به صورت پراکنده خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار