دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو در کاشان:
تابناک: دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی گفت: پیشنهادات فرمانداری کاشان درباره سرمایه گذاری در فرصت‎های گردشگری، صنعت فرش و گیاهان دارویی در اکو بررسی و راه‎های اجرایی آن ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شمیل العسکروف صبح امروز در نامه‎ای با قدردانی از مهمان نوازی مردم، مدیریت شهری و فرمانداری کاشان اظهار داشت: سفر دو روزه اعضا سازمان همکاری اقتصادی اکو برای برگزاری دویست و دومین جلسه شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی – اکو – این فرصت را فراهم کرد تا فرهنگ غنی و معماری با شکوه کاشان بیش از گذشته در معرض دید نمایندگان کشورهای اکو قرار گیرد.

شامیل العسکروف با تقدیر و تشکر از مهمان نوازی مردم کاشان تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی و امتنان خود را به برای مهمان نوازی و مهمان دوستی مردم کاشان و قمصر اعلام کنم.

دویست و دومین نشست بین‌المللی اکو در کاشان با حضور شمیل عسگراف دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی، افتخار عارف حسین رئیس موسسه فرهنگی اکو و اعضای عضو سازمان همکاری اقتصادی در کاشان برگزار شد.

نشست تخصصی اعضا، نشست مشترک با سرمایه گذاران منطقه کاشان، بازدید از گلستان های قمصر، بازدید از باغ تاریخی فین و تپه های سیلک و افتتاح خانه ملل بخشی از برنامه های سفر دو روزه اعضای اکو به کاشان بود.

در این نشست دو روزه همکاری اقتصادی و طراحی و ارائه چشم اندازهای منطقه ای در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ایجاد زمینه های لازم برای حضور سفیران، تاجران و بازرگانان کشورهای عضو سازمان اکو از جمله مباحث این نشست بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار