خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد؛
مسئولین باید خودشان را اصلاح کنند تا این اصلاح به تمامی جامعه تسری پیدا کند
کد خبر: ۴۰۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 07 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به شعار امسال خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور با قدم زدن و لبخند زدن با دشمنان نیست.

وی افزود: چشم ها باید به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشت که از ابتدا فرمودند که چشم امید به دشمن نبندید و با اقتصاد مقاومتی به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال بروید.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اکنون در کشور وضعیت مناسب اقتصادی نداریم، تصریح کرد: این سخنان به معنی انکار کارهای خوب انجام شده نیست، اما آن چیزی که مقصود بود، حاصل نشده است.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: بعضی ها دشمن را متجری کرده اند و از همان ابتدا با ادعای خزانه خالی وارد شدند و در مقابل دشمن اظهار عجز کردند، اکنون نیز به موقع نمی خروشند، به فرهنگ مقاومت دامن نمیزدند و به ذلت پذیری کد میدهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خانواده ها شرمنده فرزندان خود هستند و برنامه مسئولان باید رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد، عنوان کرد: در این شرایط چرا بعضی ها با حقوق های نجومی باید اینقدر بخورند که سرگیجه بگیرند اما عده ای در نان شبشان مانده باشند، آیا این جامعه اسلامی و علوی است؟

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: چرا عده ای به مصرف گرایی به عنوان زمینه سازی برای یک تحول نامشروع و نامناسب دامن میزدند؟ مسئولان باید خودشان را اصلاح کنند تا این اصلاح به تمامی جامعه تسری پیدا کند.

وی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه، تصریح کرد: این حرکت نشان داد که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، نمی توان به لبخندهای آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: طرح تشدید تحریم های ایران که در کنگره مطرح شد اما با کمال تأسف در ایران مسکوت ماند، نشان داد که آمریکا آدم شدنی نیست.

حجت الاسلام با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران در صحنه است، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.، حاجتی تصریح کرد: برخی دوست دارند فرهنگ مقاومت تعطیل شود و مردم رفاه زده شوند اما این خواب تعبیر نشدنی است و آنرا به گور خواهند برد.

خطیب نماز جمعه اهواز در پایان گفت: نیروهای انتظامی و قضایی تبلیغات تورهای گردشگری در فضاهای مجازی که در اماکن نامناسب برگزار می شوند وتصاویر آن را به صورت وقیحانه منتشر می کنند، پیگری کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار