امام جمعه اسلام‌آباد غرب دولتی که وزرای آن اهل اسراف و تجمل‌گرایی باشند را شایسته امانت‌داری مملکت ندانست و گفت: مسؤولان نباید با ضایع کردن حق مردم، نماز و روزه خود را باطل کنند،
کد خبر: ۴۱۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو کرمانشاه در گلزار شهدای این شهر، اظهار داشت: شرکت در انتخابات برای همه مردم واجب است و باید فرد اصلح را انتخاب کرد و این با تحقیق در مورد کاندیداها و سوابق آن‌ها میسر می‌شود.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب دولتی که وزرای آن اهل اسراف و تجمل‌گرایی باشند را شایسته امانت‌داری مملکت ندانست و خاطرنشان کرد: اگر فردی را انتخاب کردیم که دریافت حقوق نجومی توسط مدیرانش را تایید و آنان را ذخیره انقلاب معرفی کرد، در واقع به شهدا خیانت کرده‌ایم.

محمدی‌پور با تاکید بر رفع اشتباهات گذشته با عبرت‌آموزی از وقایع رخ داده و حق‌الناس خواندن رای مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات عرصه بسیار مهمی است که باید در این زمینه با هوشیاری فرد اصلح را انتخاب کنیم تا در این امتحان بسیار مهم سربلند شویم.

وی اخذ وام‌های کلان توسط برخی افراد طی چهار سال اخیر را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد و این موضوع را موجب آسیب دیدن نظام اقتصادی و سیستم بانکی و پولی کشور برشمرد و افزود: جوانان برای دریافت وام ازدواج و آغاز زندگی با مشکل کمبود اعتبارات مواجه هستند که این وضعیت زیبنده جامعه ما نیست و دولت عملکرد نامناسبی داشته است.

این مسؤول تاکید کرد: 6 نفر از بین کاندیداهای بسیار انتخاب شده‌اند که البته می‌توان گفت بعضی مواقع مواردی از گزینش‌ها شکلی مصلحتی دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید به کاندیدایی رأی داد که اگر خداوند روز قیامت سؤوال بپرسد به چه دلیل به این فرد رأی دادید، بتوانیم پاسخ بدهیم که وی دارای دین و تقوا بود و خیانت نمی‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان نباید با ضایع کردن حق مردم، نماز و روزه خود را باطل کنند، ادامه داد: شخصیتی در رأس انقلاب قرار گرفت که به مردم یاد داد کارهای اداری خود را با 
اموال بیت‌المال انجام ندهند، اما امروزه چه اتفاقی افتاده که اموال بیت‌المال (در دولت) مورد استفاده قرار می‌گیرد و خیانت در امانت عادی شده است؟

امام جمعه اسلام‌آباد غرب با اشاره به اعتراف دشمنان و رسانه‌های بیگانه به زندگی زاهدانه رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: با وجود چنین رهبری، چرا کار ما به اینجا رسیده است؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار