کد خبر: ۴۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 01 June 2015
مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: در همایش سراسری ورزش، جوانان و محیط زیست از برخی پیشکسوتان ورزشی البرز که در حوزه محیط زیست فعالیت می کنند تقدیر شد.
رضا گل محمدی در گفتگو با مهر از تقدیر ویژه از اداره کل ورزش البرز در همایش سراسری ورزش، جوانان و محیط زیست خبر داد و اظهار کرد: در این همایش که هفته گذشته با حضور رییس سازمان محیط زیست و وزیر ورزش و جوانان همراه بود از برخی چهره های نامدار استان البرز به واسطه تلاش هایشان در حوزه محیط زیست تقدیر شد.
وی در ادامه گفت: در این همایش از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان اداره کل حامی محیط زیست، از ابراهیم جوادی پیشکسوت البرزی کشتی و قهرمان اسبق جهان و المپیک و یوسف کرمی قهرمان البرزی و ارزنده تکواندوی جهان و المپیک با اهدای هدایا و مدال هایی ویژه ورزشکارانی که در زمینه ی حفاظت از محیط زیست فعالیت داشته اند تجلیل به عمل آمد.
گل محمدی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در طی دو سال اخیر برنامه های موثر و متنوعی برای حمایت و حفاظت از محیط زیست به اجرا درآورده که شاخص ترین آنها برگزاری دو مراسم پاکداشت طبیعت در مناطق مختلف استان البرز به خصوص محور کرج چالوس بوده است.
این مسئول به محتوای این همایش هم اشاره کرد و گفت: دراین همایش تفاهمنامه ای میان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت ورزش و جوانان به امضا رسید که در قالب آن، قهرمانان ورزشی سفیران محیط زیست می شوند.
وی تصریح کرد: همچنین هر کدام از فدراسیون های ورزشی، یک گونه گیاهی یا جانوری در خطر انقراض کشور را به عنوان نماد ورزشی خود انتخاب، معرفی و در بازی ها و مسابقات داخلی و خارجی از آن استفاده خوهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: معتقدم جامعه ورزش و الگوهای ورزشی نقشی موثر در فرهنگ سازی در حوزه های حساسی چون محیط زیست و بهداشت دارند و ما تلاش داریم در کنار عمل به وظایف ذاتی خود در این بخش نیز مثمر ثمر باشیم و در کنار دستگاه های متولی شهروندان و مردم را به موضوعات مهم اجتماعی آگاه سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار