کد خبر: ۴۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 01 June 2015
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از افتتاح چند پروژه عمرانی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش ایسنا سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هنرستان هنرهای زیبای دخترانه کرج گفت: یکی از مشکلات عدیده استان البرز رشد بی‌رویه جمعیت آن است.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت 200 هزار نفری کرج درسال 61، امروز به بیش از دو و نیم میلیون نفر رسیده و هر روز نیز درحال افزایش است.
حسینی افزود: متاسفانه زیرساخت‌های این استان متناسب با افزایش جمعیت رشد نکرده و در آن حوزه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.
وی ادامه داد: استان البرز مهاجرپذیرترین استان کشور است و این باعث شده جمعیت آن به صورت تساعدی اضافه شود.
حسینی کاشانی گفت: برخی شهروندان کرجی قرار است تمام عمر خود را در این شهر زندگی کنند؛ بنابراین مسئولان باید فکری به حال زیرساخت‌های این شهر کنند و برای ارتقای آن برنامه‌ریزی‌های عملیاتی صورت دهند.
وی با اشاره به برخی مشکلات هنرمندان رشته تئاتر گفت: درحال حاضر سالن‌های تمرین تئاتر پلاتو اداره کل تا ساعت 12 شب پر است و این نشان دهنده علاقه‌مندی هنرمندان تئاتر برای فعالیت حرفه‌ای در این رشته است.
این مسئول تصریح کرد: گروه‌های تئاتر البرز توانایی این را دارند که روزانه 10 کار را روی صحنه ببرد ولی متاسفانه فضای مناسب و کافی برای این کار وجود ندارد.
حسینی کاشانی افزود: با پیگیری‌های انجام شده بنا است همزمان با دهه فجر پنج پروژه عمرانی درمناطق مختلف استان به بهره‌برداری برسد که دو مورد از آنها پلاتوی تئاتر است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، بودجه عمرانی ارشاد امسال به حدود یک میلیارد تومان افزایش یافته که تزریق این بودجه نتایج رضایت‌بخشی به دنبال خواهد داشت و تغییرات محسوسی در زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنرایجاد می کند.
حسینی کاشانی در پایان گفت: درتلاش هستیم که بودجه عمرانی ارشاد را در سال آتی به دو میلیارد تومان افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار