کد خبر: ۴۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 07 June 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه تیم فوتبال سایپا تا کنون به طور کامل به استان تعلق نداشته است، گفت: سایپا را با تعلق کامل به البرز برای استان نگه می داریم.
رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که تیم فوتبال سایپا در البرز باقی بماند، گفت: مردم استان البرز سایپایی را می خواهند که به طور کامل متعلق به استان و جایگاه آن باشد.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال سایپا و استان البرز باید به طور کاملا هماهنگ بوده و بتوانند از هم استفاده کنند و یکی از اقدامات اساسی انتقال تیم های پایه سایپا به البرز است.
گل محمدی با اشاره به حمایت همه جانبه مسوولان استان از تیم سایپا در صورت استقرار کامل آن در البرز، گفت: درباره این تیم با وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز مذاکره شده است و تاکید بر این است که سایپا در استان البرز باقی بماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه با وضع موجود بودن یا نبودن تیم سایپا برای این تیم و استان فایده ای ندارد، اظهار داشت: ضروری است که از استان البرز فردی در هیات مدیره این تیم حضور داشته باشد که در حال بررسی این موضوع هستیم.
وی با اشاره به مشکل پخش مستقیم دیدارهای تیم سایپا در البرز به دلیل مشکل تجهیزاتی و فنی صدا و سیمای مرکز البرز، اظهار داشت: یکی از دلایل اعتراض مسوولان تیم سایپا نیز همین موضوع بود که باید به گونه ای حل و فصل شود.
گل محمدی در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش جوانان در استان البرز، گفت: تشکیل سمن ها، پیگیری مطالبات، برگزاری برنامه های پاسداشت طبیعت از جمله برنامه ها است که در برخی از آنها استان توانسته رتبه نخست کشوری را به دست آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز همچنین تصریح کرد: در اجرای طرح تدبیر زندگی و ازدواج نیز استان رتبه نخست کشوری را به دست آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار