حجت الاسلام عسگری در دیداری سرزده از شهرستان جوانرودگفت: شهدای اهل سنت را مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۵۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار "واحد کرمانشاه" حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد کرمانشاه با سفر به شهرستان جوانرود، مسائل و مشکلات اداری بنیاد این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل بنیاد کرمانشاه در ابتدای با حضور در بنیاد جوانرود ضمن دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد در جریان مسائل اداری این بنیاد قرار گرفت.

حجت الاسلام عسگری سپس به همراه سید ایوب زارعی سرپرست بنیاد جوانرود با حضور در منزل دو خانواده ایثارگر، ضمن دلجویی از این عزیزان، یاد و خاطره شهدای والامقام این 
دیار را گرامی داشت.

مدیر کل بنیاد کرمانشاه گفت: برادران و خواهران اهل تسنن در ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب حضوری فعال  داشته و دوشادوش برادران و خواهران شیعه خود به دفاع از مرزها، اهداف و آرمانهای نظام مقدس اسلامی پرداخته اند.

حجت الاسلام عسگری گفت: قوم کرد اهل سنت در استان کرمانشاه و در کل کشور افتخار ایران اسلامی، و مایه سربلندی نظام و انقلاب بوده و ما مدیون شهدای والامقام قوم کرد در این مرز و بوم هستیم.

مدیر کل بنیاد در این دیدار اظهار داشت: شهداد با عهد پیمانی که با خدای متعال بسته بودن وفا کردن و ما نیز بایستی به پیمانی که با شهدا بسته ایم وفا کرده و راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

وی در ادامه رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران عزیز را ستود.

در پایان این دیدار از جانبازان گرانقدر  70 درصد رحیم غفوری و مصطفی سهرابی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار