کد خبر: ۴۷۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 31 July 2017
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بااشاره به هفت مصدوم تیمش برای دیدار با نفت‌تهران، گفت: باتوجه به این شرایط، فولاد در بازی پیش‌رو جوان‌تر خواهد شد.

سیداکبر پورموسوی در خصوص وضعیت تیمش پیش از بازی با نفت‌تهران در هفته دوم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: متاسفانه پیش از آغاز لیگ، چهار مصدوم داشتیم و پس از بازی با پرسپولیس نیز ‌سه بازیکن دیگرمان هم مصدوم شدند. که زهیوی و والی صد درصد به بازی با نفت تهران نمی‌رسند و حضور عاشوری هم 50 – 50 است و امیدوارم که حداقل او به این دیدار برسد.

وی بیان کرد: این مصدومیت‌ها، شرایط را سخت‌تر کرده است و تیمی که در طول اردوهای آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر آماده کرده بودیم، نیاز به زمان و حمایت داشت و با مصدومیت‌هایی که اکنون پیش آمده است، طبیعی است که آن تیمی که در حال شکل دادن آن بودیم، به‌هم می‌ریزد و مسیر آماده‌سازی تیم طولانی‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: در هفته اول نتوانستیم امتیاز کسب کنیم و بازی با نفت‌تهران اولین دیدار خانگی ما است. هواداران پس از شکست برابر پرسپولیس به ما محبت داشتند و با پیام‌های امیدوارکننده‌شان به ما امیدواری دادند. به هر حال امیدوارم از بازی هفته دوم دست پر خارج شویم و هواداران را از نگرانی خارج کنیم.

وی گفت: متاسفانه بخت و اقبال هم با ما شانس نبوده است و امیدوارم از هفته دوم به بعد بازیکنان مصدوم، برسند. واقعا دست ما خالی است، البته یکسری بازیکن جوان در اختیار داریم ولی اعتقاد من این است که بازیکن جوان باید آهسته و آرام آماده مسابقات شود و این‌که بخواهیم یک جوان را سریع وارد مسابقات رسمی که تاکنون تجربه آن را نداشته است، کنیم، آن جوان می‌سوزد. اعتقادم این است که جوان باید آهسته و در یک شرایط خوب  وارد مسابقات شود. به هر حال این هفته صد درصد شاهد یک فولاد جوان‌تر خواهیم بود.

پورموسوی در ارزیابی از تیم نفت‌تهران هم گفت: نفت یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است که قابل احترام می‌باشد. نمی‌توانیم حریف را دست کم بگیریم و به وضعیت فعلی آن نگاه کنیم. همین اشتباه را سپیدرود رشت در هفته اول داشت و شکست خورد. ما باید برای دل هواداران‌ هم که شده، با حداکثر انرژی وارد مسابقه شویم.

وی خاطرنشان‌کرد: از هوادارن می‌خواهم در بازی با نفت تهران برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند و از دقیقه یک تا 90، یک‌دل فقط تیم را تشویق کنند تا با انرژی‌ که از حمایت‌ آن‌ها می‌گیریم، علمکرد خوبی برابر نفت داشته باشیم و در نهایت هم با دست پر از میدان خارج شویم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار