کد خبر: ۴۷۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 04 August 2017
 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فولاد تیم قدرتمندی است و بازی کردن مقابل این تیم در اهواز کار دشواری است.

به گزارش ایرنا حمید درخشان پنجشنبه شب در پایان دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که یک امتیاز گرفتن از فولاد بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم نفت تهران با بیان این که شرایط آب و هوایی که در اهواز وجود داشت کار ما را بسیار سخت کرده بود افزود : این بازی به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل سپیدرود بود اما خوشبختانه بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند و جنگیدند و همین امر موجب شد که دست خالی به تهران بر نگردیم.

وی ضمن تشکر از سازمان لیگ در خصوص حل مشکلات تیم نفت تهران گفت: امیدوارم با بازیکنانی که در آینده جذب خواهیم کرد بتوانیم با تیمی کامل‌تر به میدان برویم و امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که در ادامه با مشکلات کمتری بازی‌های خود را سپری کنیم.

درخشان با اظهار ناراحتی از عدم به کارگیری بعضی از بازیکنان تیمش گفت: تعدادی از بازیکنان قرارداد خود را به ثبت رسانده اند اما چون مدارکشان مشکل دارد نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم که انتظار می رود این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: در بازی امروز همانطور که دیدید با کمبود مهره مواجه بودیم و فقط 2 دفاع وسط و یک هافبک روی نیمکت داشتیم که مجبور شدیم به اجبار از دفاع وسط خود استفاده کنیم.
وی گفت: شرایط ما بسیار بد است لذا امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم. 

سرمربی تیم نفت تهران با بیان این که انتظار داریم در مقابل پرسپولیس بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم افزود: با توجه به بازیکنان جوانی که داریم در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت و قطعا اگر مشکلات ما حل شود با آرامش بهتری بازی‌ های آینده خود را پشت سر خواهیم گذاشت.

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این تساوی یک امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار