کد خبر: ۴۷۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 04 August 2017
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با توقف فولاد خوزستان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور با حاشیه هایی همراه بود.

سرخپوشان خوزستانی در حالی به مصاف نفت تهران رفتند که بسیاری از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت در لیست نهایی قرار نگرفتند که این امر موجب شد دست سیروس پورموسوی سرمربی جدید فولادی ها بر روی نیمکت خالی باشد و آن ها نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

بار دیگر گرمای بیش از اندازه هوای اهواز موجب شد که تماشاگران اندکی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و با وجود رایگان شدن این دیدار از سوی مسوولان باشگاه فولاد اما حدود 500 نفر از نزدیک نظاره گر بازی باشند و اکثر صندلی های ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر مثل همیشه خالی به چشم می آمد.

زمین ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف هفته قبل از کیفیت مناسبی برخوردار بود و این موضوع به کیفیت بازی کمک می کرد. 

صندلی های کثیف و پر از خاک تماشاگران همچنان به چشم می خورد و انتظار می رود که مسئولان امر اسباب راحتی تماشاگران را در ورزشگاه فراهم کنند.
نبود آب سرد کن های مناسب در محل استقرار تماشاگران از دیگر مشکلات ورزشگاه غدیر است که باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

پیش از آغاز بازی، از سوی باشگاه فولاد خوزستان هفته کرامت گرامی داشته شد، همچنین کادر فنی تیم فولاد خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت تیم نفت تهران رفت.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس هیات فوتبال از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

عدم وجود تابلوهای تبلیغات کنار زمین به هنگام بازی از دیگر حواشی این دیدار به شمار می رفت که این موضوع از چشم مسوول برگزاری بازی دور نماند.

مجهز نبودن ورزشگاه غدیر اهواز به سیستم اینترنت از دیگر مشکلاتی است که خبرنگاران اهوازی در هر بازی از این موضوع رنج می برند و جالب تر این که بارها این موضوع را به گوش مسوولان رسانده اند اما هنوز این مشکل برطرف نشده است. 

به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا داور در دقایق 30 و 75 به مدت دو دقیقه بازی را متوقف کرد و بازیکنان دو تیم به نزد کادر فنی خود رفتند تا استراحت کنند.

تیم فولاد خوزستان در این بازی بدلیل مصدومیت 7 بازیکن کلیدی خود با ترکیبی کاملا جدید و بازیکنان جوان خود به میدان رفت که این امر باعث شد کیفیت بازی فولادی ها کاهش پیدا کنند و تماشاگران نظاره گر یک بازی کسل کننده باشند.

در نیمه اول بازی، دو تیم فولاد و نفت تهران همدیگر را برانداز کردند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود که در نهایت دو تیم پس از ارائه یک بازی سرد و بی روح با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

سرخپوشان در ابتدای نیمه دوم توپ و میدان را به خوبی در دست گرفتند و حملات متعددی روی دروازه نفت انجام دادند اما موقعیت های آن ها یکی پس از دیگری به هدر رفت که این موضوع اعتراض سیدسیروس پورموسوی را به همراه داشت.

تیم نفت تهران که به یک امتیاز این بازی نیاز داشت در نیمه دوم محتاطانه به کار خود ادامه داد و بیشتر به کار دفاعی پرداخت.

در دقیقه 79 بازی یوسف کی شمس از ارسال خوب مجتبی نجاریان به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه استثنایی دروازه نفتی ها را بازسازی کرد و این موضوع خوشحالی تماشاگران را به همراه داشت.

زردپوشان نفتی سریع دست به کار شدند و در دقیقه 84 بازی توسط عیسی آل کثیر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساندند. سیروس پورموسوی پس از دریافت گل به شدت نسبت به واکنش حامد لک بر روی این گل معترض بود.

در این دیدار فرشاد هاشمی تنها اخطاری این بازی به شمار می رفت.
قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک بود که امیررضا آشور ماهانی و حسین سلطانی وی را در انرا قضاوت همراهی کردند.

عصر روز پنج شنبه تیم فولاد خوزستان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم نفت تهران رفت که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

تیم فولاد خوزستان با کسب یک امتیاز از این بازی در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت. 
سرخپوشان خوزستان در هفته سوم لیگ برتر در مشهد میهمان تیم سیاه جامگان خواهند بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار