کد خبر: ۴۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 17 June 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر تمرکز بیشتر بر توسعه ورزش‌های روستایی در شهرستان طالقان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، رضا گل محمدی صبح امروز در جلسه مشترک شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر شهرستان طالقان لذا توجه به ورزش‌های روستایی و تمرکز داشتن بر این مهم به عنوان یکی از مهمترین مباحث ورزشی در این شهرستان مدنظر قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: محدودیت‌ها و کمبودهای ورزشی در این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به اولویت‌ها توسعه سرانه‌های ورزشی را در طالقان را با توسعه و رشد بیشتر همراه خواهیم کرد.
این مسئول با بیان اینکه طالقان از جمله شهرستان‌های استان البرز است که باید زیرساخت‌های ورزشی نیز در آن توسعه یابد افزود: تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی‌های درست و دقیق شاهد توسعه امکانات و سالن‌های ورزشی در این شهرستان باشیم.
گل محمدی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه ورزش در این شهرستان را ایجاد هیئت‌های مختلف ورزشی دانست و افزود: وجود هیئت‌های ورزشی در این شهرستان سبب می‌شود که هر یک از این هیئت‌ها مسائل، مشکلات و کمبودهای ورزشی در این شهرستان را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود نیز کمک به هیئت‌های ورزشی، راه‌اندازی سمن‌های فرهنگی، ورزشی جوانان با همکاری آموزش و پرورش و تشکیل کمیته‌های خیرین ورزشی را راهبردهایی برای حل مشکلات ورزش شهرستان‌ها عنوان کرد.
گل محمدی تأکید کرد: نظر به وضعیت خاص جغرافیایی و طبیعت زیبای طالقان توجه ما باید به ورزش روستایی در زمین‌های روباز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار