رئیس اداره بهزیستی شهرستان دالاهو در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دالاهو گفت:برای مشاغل خرد وانفرادی 20 میلیون تسهیلات ارزان قیمت و با کمترین سخت گیریهای نسبت به سالهای قبل با کارمزد4درصد اعطا می گردد.
کد خبر: ۵۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 29 October 2017
سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: پرونده های مددجویان متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغالزایی شهرستان دالاهو بررسی شدومددجویان با این نوع تسهیلات می‌توانند طرح‌های اشتغال زایی خود در قالب مشاغل خانگی، خانوادگی و ایجاد بنگاه‌های کوچک اجرایی کنند.

وی  با اشاره به افزایش 3 برابری اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی نسبت به سال قبل خاطر نشان کرد:  تا بحال 54 پرونده تسهیلات اشتغال زایی در کمیسیون اشتغال استان تصویب شده وبالای سی مورد تسهیلات ودریافت کرده و آغاز به کار کرده اند وبقيه در بانک ها جهت پرداخت تسهیلات هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دالاهو اظهار داشت: خوشبختانه بیست مورد از تسهیلات در راستای برنامه هدف به درستی استفاده شده وطرح اشتغال زایی دایر وبقيه در دست اقدام هستند. 

سلیمی ابراز کرد:بیشترین تسهیلات پرداختی درروستاها و درزمينه دامپروری وباغداری وزنبور داری بوده است؛ چند مورد مغازه ازقبیل عرضه مرغ، میوه، بقالی، آرایشگاه زنانه، خیاطی، تعمیرگاه و اغذیه فروشی  نیز ایجاد شده است.

به گفته این مسئول: حمایت مالی از مددجویان بعد از دریافت تسهیلات بانظرمددکارهمچنان از شش ماه تا دوسال ادامه دارد وپیشرفت کار آنها رصد می شود، و سپس درصورت ادامه شغل و به نسبت پیشرفت آن درصورت تامین اعتبار ازتسهیلات بلاعوض به منظور توسعه، تشویق وتقویت بهره مند می گردند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار