تاخیر دوباره جلسه مدیران سایپا و مسئولان البرزی
به نظر می رسد مدیران سایپا که این روزها با برخی از بازیکنان گذشته خود هم به مشکل خورده اند، نمی خواهند تکلیف خود در قبال ورزش و مردم استان البرز را بپذیرند.
کد خبر: ۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 24 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: سایپایی‌ها که سال‌ها پیش درخواست کرده بودند که بازی‌هایشان از تهران به کرج منتقل شود، در ماه های اخیر بارها از سازمان لیگ و مسئولان سیاسی و ورزشی کشورمان خواستند که دوباره به تهران باز گردند.
باشگاه سایپا و مدیران استان البرز در این اواخر مواضع سختی در قبال یکدیگر در پیش گرفته بودند که این موضوع می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین دلایل پایان این همکاری باشد.
به عنوان نمونه رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مسئولان البرزی به چشم عابر بانک به باشگاه سایپا نگاه می‌کنند و البرزی‌ها نیز اعتقاد داشتند این نوع حضور این تیم بر خلاف قول و قرارهای زمان انتقال این باشگاه به استان است و باید در این خصوص تجدید نظر کنند.
مدیران البرز معتقدند که نباید حضور سایپا در البرز تنها محدود به انجام چند دیدار در سال بوده و این باشگاه باید به تعهدات خود در قبال استان و مردم البرز پایبند باشد.
به دنبال این اتفاقات، خبر رسید که وزیر ورزش و جوانان با انتقال سایپا به تهران مخالفت کرده  و قرار شد که مدیران البرز با سایپایی ها جلساتی  را برای هماهنگی بیشتر برگزار کنند.
اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدیران سایپا حاضر به برگزاری و شرکت در این جلسه نیستند.
این خبر را به نوعی مدیر کل ورزش وجوانان استان البرز تایید کرده و از برگزاری نشست مشترک با باشگاه سایپا با موضوع رفتن و ماندن این باشگاه از البرز در روز یکشنبه هفته آینده خبر داده است.
رضا گل محمدی اظهار کرد: قرار بود این نشست هفته گذشته برگزار شود اما با توجه به سفر مدیرعامل باشگاه سایپا این نشست با تاخیر برگزار می شود.
وی افزود: در این نشست تلاش می کنم با شفاف کردن نقاط مبهم و رفع سوء تفاهم های موجود به یک توافق جامع و مبتنی بر تامین منافع دو طرف برسیم.
گل محمدی با بیان اینکه باشگاه سایپا خواهان رفتن از البرز است گفت: این یک واقعیت است که باشگاه سایپا تمام ابزارهای خود را به کار گرفته تا شرایط انتقال دوباره خود را به تهران فراهم کند با این حال ما هم تمام ظرفیت هایمان را به کار گرفته ایم که این اتفاق نیفتد و شاهد ادامه حضور این باشگاه در استان البرز باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: رایزنی های بسیاری در این خصوص داشته ایم و متولیان ورزش کشور اعم از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال را مجاب کرده ایم که این انتقال درست نیست با این حال باید عنوان کنم اگر این موضوع ازکانال ورزشی پیگیری شود امکان تحقق آن نیست مگر آنکه عواملی فراتر از تصمیم گیران ورزش کشور در آن اثرگذار باشند.
وی با اشاره به جمع بندی های صورت گرفته در استان برای جلسه روز یکشنبه هفته آینده گفت: در خصوص این موضوع هماهنگی های لازم با استاندار و نمایندگان مجلس صورت گرفته است نقطه نظرات آنها را دریافت کرده ایم آنها هم در مجموع خواهان ادامه حضور این باشگاه در البرز هستند.
این مسئول در ادامه گفت: در روزهای گذشته مدیران باشگاه به مدیر مجموعه ورزشی انقلاب پیغام دادند که خواهان برگزاری اردو در کرج و بهره مندی از امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی هستند که ما هم در این خصوص اعلام کردیم ورزشگاه به شکل رایگان در اختیار آنها قرار گیرد و در بهره مندی از هتل ورزش انقلاب نیز تا حد امکان مساعدت صورت گیرد.
گل محمدی در پایان گفت: تداوم حضور سایپا در البرز را خواهانیم و معتقدیم این همکاری می تواند برای دو طرف مفید و اثرگذار باشد امیدوارم دوستان ما در باشگاه سایپا نیز با نگاهی واقع بینانه تر از گذشته در جلسه روز یکشنبه حاضر شوند.
به نظر می رسد که مدیران سایپا که این روزها با برخی از بازیکنان گذشته خود هم به مشکل خورده اند، نمی خواهند تکلیف خود در قبال ورزش و مردم استان البرز را بپذیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار