لغو جلسه به دلیل بدقولی مدیران سایپا
در همین حین، باشگاه سایپا نیز درخواست بازگشت به تهران را مطرح کرد. درخواستی که البته مورد قبول مسئولان ورزش کشور قرار نگرفت.
کد خبر: ۵۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 29 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: پس  از انتقال باشگاه سایپا به استان البرز، این تیم نگاهی از بالا به پایین به مدیران استانی داشت و هرگز حاضر به همراهی و تعامل با البرزی ها نشد.
به عنوان نمونه سایپا تنها در زمان برگزاری مسابقات به کرج آمده و در ورزشگاه انقلاب این شهرستان مسابقات خود را برگزار می کند و هیچ تعامل دیگری با ورزش استان البرز ندارد.
حتی گفته می شود که حساب های مالی باشگاه نیز به جای اینکه در بانک های البرزی باشد، در بانک های تهران افتتاح شده و در یک استان دیگر امور مالی این باشگاه انجام می گردد.
با شدت یافتن این شرایط، مدیران ورزش و مدیریت ارشد استان البرز از باشگاه سایپا در نزد مدیران ارشد کشور و همچنین وزارت ورزش و جوانان گلایه کرده و خواستار اصلاح امور شدند.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان در آخرین سفر به استان البرز، به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار حضور مدیر ورزش و جوانان استان البرز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا شد.
درخواستی که تا به امروز عملیاتی نشده است.
در همین حین، باشگاه سایپا نیز درخواست بازگشت به تهران را مطرح کرد. درخواستی که البته مورد قبول مسئولان ورزش کشور قرار نگرفت و مقرر شد که مدیران ورزش البرز و هیئت مدیره باشگاه سایپا جلساتی را برگزار کرده و به تفاهم برسند.
این جلسه تاکنون چندین بار لغو و به تاخیر افتاده و در آخرین مرحله قرار بود که روز گذشته جلسه ای با حضور دو طرف برگزار شود. اما شنیده ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه سایپا باز هم در جلسه حضور نیافتند.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی دولت، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسوولان این استان حدود 2  ساعت منتظر حضور مسئوولان باشگاه سایپا برای تعیین تکلیف تیم فوتبال سایپا درباره ماندن و نماندن این تیم در البرز، بودند که مدیران باشگاه در این نشست حضور نیافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار