فرماندار شهرستان روانسر گفت: زمین های دارای کاربری آموزشی شهرستان روانسر باید حفظ شوند و آموزش و پرورش باید نظارت بیشتری داشته باشد
کد خبر: ۵۴۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: تمامی املاکی که دارای کاربری آموزشی است باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و سند دار شوند .

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است وضرورت دارد همه با تلاش، همکاری و وحدت بیش از پیش در راستای تحقق ماموریت های خطیراین نهاد گام برداریم.

فرماندار روانسر ادامه داد: همه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها برای کمک به آموزش و پرورش تلاش کنند.
ویسمرادی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و قدرانی از تلاش معلمین و فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: شورای آموزش پرورش رسالت سنگینی در تعالی این نهاد دارد و برای پویایی و اثرگذاری آن باید از همه ظرفیت ها بهره بگیریم .

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: با توجه به تفاهم نامه تعدادی از خیرین مدرسه ساز کشور و ادراه کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه سه مدرسه در روستاهای بخش مرکزی روانسر که جز مدارس فرسوده و آسیب دیده می باشند با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث وبازسازی می شود

 ویسی افزود: از 425 کلاس 98 کلاس درس مدارس شهرستان روانسر با مشارکت مالی اولیا و اعتبارات دولتی در مسیر هوشمند سازی قرا گرفته است .

وی گفت: به منظور آشنایی اولیا دانش آموزان با مسائل بهداشت بلوغ 27 دوره آموزش خانواده با همکاری کارشناسان مامایی شبکه بهداشت برگزار می شودو پیش بینی می شود در این دوره ها که تا اسفند ماه 96 ادامه دارد بیش ازدو هزار و 180 نفر از مادران دانش آموزان شرکت کنند .

در سال تحصیلی جاری بیش از 7500 دانش آموز دختر و پسر در 430 کلاس درس و در 145 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند .

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار