نائب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از کاهش مسافرین هتل‌های کرمانشاه در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس گل عنبر ، با اشاره به پُرشدن ۹۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان کرمانشاه در نوروز ۹۶، اظهار کرد: متاسفانهدر نوروز ۹۷ شاهد کاهش تعداد مسافرین هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان بودیم.

وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تنها دو یا سه روز ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان تا ۸۰ درصد پُرشد و در مابقی روز‌ها کاهش تعداد مسافر داشته‌ایم.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت هتل‌های استان در نوروز ۹۷ بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و میهمانپذیر‌ها نیز کمتر از ۵۰ درصد تکمیل شد.

وی اصلی‌ترین علل کاهش مسافرین هتل‌های استان در نوروز ۹۷ را فعالیت گسترده مراکز غیرمجاز اسکان و نیز ظرفیت‌های اقامت در مدارس و خانه‌های معلم استان عنوان کرد و

افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری پلیس اماکن تلاش و پیگیری بسیاری برای مقابله با مراکز غیرمجاز اسکان در ایام نوروز داشت، اما متاسفانهفعالیت این مراکز متوقف نشد.

گل عنبر اضافه کرد: امیدواریم نوروز سال آینده دستگاه قضایی استان به این موضوع ورود کند تا برخوردی جدی‌تری با این مراکز صورت گیرد.

در حال حاضر در استان کرمانشاه ۱۰ هتل، دو هتل آپارتمان و ۱۶ میهمانپذیر به گردشگران و مسافرینی که به این استان سفر می‌کنند، ارائه خدمات می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار