سردار کارگر:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز اهل فرهنگ و هنر، وظیفه سنگین بسط و گسترش ارزش ها و تربیت نسل جوان بر اساس ویژگی های دفاع مقدس را دارند.
کد خبر: ۶۰۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 05 May 2018

سردار بهمن کارگر شب گذشته در آئین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در سینما نخل خرمشهر، شرکت کنندگان در این جشنواره را بسیجیان، سربازان و افسران فرهنگی خواند و اظهار کرد: سازندگان فیلم های رسام نقش مهمی در حفظ گنجینه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی دارند.

وی به تاثیر هنر بر ترویج فرهنگ تاکید کرد و گفت: فرهنگ اسلامی امری کتابخانه ای نیست بلکه جریانی واقعی در جوامع انسانی است و بستر آن با هنر امکان ظهور بیشتری پیدا می کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ انسانی با مدیریت اجتماعی، هویت می یابد و میان انسان ها پیوند محکم تری ایجاد می کند، از بهره گیری از برخی برنامه ها و اصول به ویژه هنر برای ترویج فرهنگ و ارزش دینی و ملی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: می توان با استفاده از هنر که ماهیت فرهنگی دارد به بهترین نحو در مسیر ایجاد فرهنگ اقدام کرد و در این میان رسانه های هنری همچون فیلم و سینما، برای این هدف ۲۱ بسیار کارآمد هستند.

سردار کارگر در ادامه اهداف فرهنگی را سیمای اصلی و نهفته انقلاب خواند و از دفاع مقدس به عنوان یکی از نمودهای انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی گفت: دفاع مقدس جوانان را به بالاترین سطح فرهنگ انسانی رساند و تصویری از فرهنگ دفاعی با تکیه بر ارزش های دینی به جهانیان نشان داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار