نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان به مدت دو روز در اهواز برپا می‌‎شود.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 10 May 2018

معاون گردشگری استان خوزستان، با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان با هدف معرفی و شناسائی مؤسسات، تأسیسات، فعالان حوزه گردشگری و نیز هنرمندان صنایع دستی در 25 غرفه برگزار می‌شود.

محمدعلی خلیلی ادامه داد: در نمایشگاه امسال دفاتر خدمات مسافرتی سراسر استان، انجمن‎های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری، آموزشگاه‎ها و مؤسسات آموزشی، هتل‎ها، صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با برپایی غرفه‎های مختص به خود، حضور فعال خواهند داشت.

او افزود: معرفی استان خوزستان در قالب توزیع بروشور و نمایش عکس و اجرای موسیقی سنتی و محلی به همراه برنامه‎های آیینی از جمله برنامه‌های استان در این دوره از برپایی نمایشگاه گردشگری است.

معاون گردشگری خوزستان با بیان این ‎که اولین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان توسط اداره‎ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همکاری شرکت آموزش، مشاوره و برنامه‎ریزی گردشگری و هتلداری "گردشگر پایدار رایان خوزستان" به عنوان مجری برگزار می‎شود اضافه کرد: علاقه‎مندان و متخصصان صنعت گردشگری می‎توانند امشب و ‎فردا (20 و 21 اردیبهشت 97) با مراجعه به موزه هنرهای معاصر اهواز با جاذبه‌ها و توانمندی‌های استان زرخیز خوزستان آشنا شوند.

 

منبع: اسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار