کد خبر: ۶۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 13 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر رفع محرومیت‌های ورزشی در این استان تأکید کرد.
 رضا گل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه استان البرز دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است افزود: متأسفانه در زمینه سرانه‌های ورزشی استان البرز با کمبودها و محرومیت‌هایی مواجه است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سرانه‌های ورزشی در این استان انجام شود.

وی تأکید کرد: متأسفانه در برخی از شهرستان‌های استان البرز سالن‌های ورزشی مجهز با امکانات درست وجود ندارد و این امر سبب شده است که استعدادهای ورزشی با مشکلاتی مواجه شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه رشد و توسعه سرانه‌های ورزشی باید یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد افزود: با تعامل بیشتر با مسئولان باید مسیر توسعه سالن‌ها و امکانات ورزشی را در شهرستان‌های مختلف استان البرز به درستی طی کنیم.
گل محمدی یکی از نیازهای نسل جوان و نوجوان را در این استان توسعه سرانه‌های ورزشی اعلام کرد و افزود: متأسفانه طی سال‌های گذشته توجه زیادی به توسعه این سرانه‌ها در استان نشده است و همین امر سبب شده است که با رشد جمعیت امروز با مشکلات و کمبودهایی در این زمینه مواجه شویم.
وی توسعه و ارتقای رشته‌های ورزشی را نیز یکی از نیازهای علاقمندان به ورزش دانست و گفت: استان البرز دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است که با استفاده از این امکانات می‌توانیم استان البرز را در رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف قرار دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اختصاص سالن‌های ورزشی مختص بانوان را نیز مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بانوان در استان البرز نیز از نبود و کمبود سالن‌های ورزشی اختصاصی رنج می‌برند لذا باید با برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص اعتبارات به این مهم، سالن‌های ورزشی بانوان را در استان البرز با رشد و توسعه همراه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار