کد خبر: ۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 15 July 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید صادرات محور در البرز اجرایی شود، گفت: در صورت عدم توجه به تولید صادرات محور، هیچ‌یک از صنعتگران موفق نمی‌شوند و باید توجه داشت نباید همه سرمایه کشور از طریق فروش نفت حاصل شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیز اکبریان در مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت و تجلیل از صنعتگران برتر البرز که شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون وزیر صنعت، استاندار البرز و مدیرکل صنعت البرز در کرج برگزار شد ضمن تبریک توافق هسته‌ای، اظهار داشت: اتاق اصناف شهرستان فردیس باید تشکیل شود تا در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام بردارد.
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های ارزشمند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و سربازان عرصه دیپلماسی کشور با حمایت رهبری، ریاست جمهوری و مردم به ثمر نشست، افزود: این موفقیت، نتیجه مقاومت مردم ایران است.
 
نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات توافق اولیه انجام شده که باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی و نیز مجلس شورای اسلامی برسد و مراحل قانونی با توجه به خطوط قرمز نظام انجام پذیرد.
 
وی با بیان اینکه این قدم هوشمندی بود که برداشته شد، خاطرنشان کرد: باید با دید قهرمانانه و هوشمندانه به موضوع نگاه کنیم و در مورد نقاط ضعف نیز باید نظارت عالیه توسط مسئولان مربوطه صورت گیرد.
 
اکبریان افزود:‌ 12 سال مذاکره و اکنون حدود 20 روز مذاکره شبانه‌روزی در مقابل ابرقدرت‌های جهانی کار سنگینی است و این پیروزی افتخار برانگیزی برای ملت ایران محسوب می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از این افتخار بهره‌ ببریم، گفت: امروزه بازار و کشور در رکود قرار دارد و تولیدکننده، فروشنده و مردم با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و در این راستا در کشور باید به سمت ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی برویم.
 
نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد در کشور اگر صادرات‌محور نباشد زمین می‌خورد، افزود: تمام اقتصاد و تولید ایران بر اساس جزیره خودمان تعریف شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه در صورتی که صادرات‌محور فکر نکنیم متضرر می‌شویم، اظهار داشت: در صورت عدم توجه به این مهم، هیج‌یک از صنعتگران موفق نمی‌شوند و باید توجه داشت نباید همه سرمایه کشور از طریق فروش نفت حاصل شود.
 
اکبریان با اشاره به تصویب قانون رفع موانع تولید توسط مجلس شورای اسلامی، گفت: این قانون نیز با توجه به سودهای بانکی بالا، قانون ایده‌آلی نیست و قدرت رقابت نداریم که در این راستا باید تلاش کنیم تا تولید صادرات‌محور در همه عرصه‌ها داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه صنعت کشاورزی در حال ضرر دادن است، تصریح کرد: این امر به سبب عدم توانایی برای صادرات توسط وزارت‌خانه‌ها است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شرای اسلامی، بیان کرد: بسیاری از محصولات کشاورزان بر روی دست آنان باقی می‌ماند اما متاسفانه صادر نمی‌شود که در این راستا برای صادرات کالاها، مجلس آماده همکاری است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید یاد بگیریم تا بتوانیم در عرصه جهانی رقابت کنیم، افزود: اگر به دنبال صادرات نباشیم، وضعیت کنونی کشور به همین منوال ادامه می‌‌یابد و به جایی نمی‌رسیم و لازم است به دنبال رفع موانع تولید و ایجاد رونق اققتصادر در کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار