ضرورت ورود دستگاه های نظارتی
اینکه آنها مبلغ پرداختی را دوبرابر میزان قرارداد عنوان می کنند جای تعجب دارد و از نهادهای نظارتی می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهند که نیمی از مبلغ قرارداد کجا صرف شده است که ما از آن بی خبریم!
کد خبر: ۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 25 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیرعامل باشگاه سایپای البرز با بیان اینکه ورزشگاه بین المللی اسلامشهر چند هفته دیگر افتتاح خواهد شد، گفت: تا زمان افتتاح این ورزشگاه ما چند بازی اولیه خود را در تهران برگزار می‌کنیم!
این سخنان را بیت الله رضایی در گفتگو با رسانه ها مطرح کرده و درباره درخواست باشگاه سایپا برای انتقال از البرز استنادات عجیبی داشته است.
رضایی در این ارتباط گفته است: این مسئله کاملا حاشیه‌ای شده است. با توجه به اینکه سایپا یک تفاهم نامه‌ای را با هیات فوتبال البرز نوشته بود که باشگاه انقلاب میزبان بازی‌های خانگی سایپا باشد. در آن زمان کرج در استان تهران قرار داشت و برای همین تیم در کرج بازی می‌کرد.
وی ادامه داد: ما هر سال بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم به هیات استان البرز پرداخت می‌کردیم ولی با توحه به کاهش هزینه‌ها و نیر بهره‌برداری از تبلیغات محیطی و پخش زنده یک تفاهم نامه‌ای را با مسئولان هیات فوتبال اسلامشهر نوشتیم تا از ما حمایت کنند. اما چون استادیم بین‌المللی اسلامشهر چند وقت دیگر افتتاح می‌شود ما چند بازی اولیه خود را در تهران و بعد از آن ورزشگاه اسلامشهر میزبان سایپا خواهد شد.
حال مدیر کل ورزش و جوانان پاسخ این اظهارات داده و گفته است: ادعای مدیرعامل باشگاه سایپا مبنی بر پرداخت ۵۰ میلیون تومان برای هربازی خانگی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران غیر واقعی است وصحت ندارد.
رضا گل محمدی اظهار کرد: روز گذشته در یکی از برنامه پربیننده تلویزیونی مدیرعامل باشگاه سایپا در تماس با این برنامه مدعی شد این باشگاه در فصل گذشته برای هربازی خود در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج ۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده است که این موضوع نادرست و کذب است.
وی افزود: براساس قرارداد موجود در لیگ برتر چهاردهم این باشگاه برای هربازی خود ۲۵ میلیون تومان پرداخت کرده است که از مجموع آن نیز هنوز ۱۶۰ میلیون تومان بدهکارند ومن نمی دانم آقای رضایی چگونه این مطالب نادرست را از طریق رسانه ملی عنوان می کند.
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه تمام قراردادها واسناد منعقد شده میان این باشگاه وهیئت فوتبال استان البرزموجود است، گفت: اینکه آنها مبلغ پرداختی را دوبرابر میزان قرارداد عنوان می کنند جای تعجب دارد و من از نهادهای نظارتی می خواهم این موضوع را مورد بررسی قراردهند که نیمی از مبلغ قرارداد کجا صرف شده است که ما از آن بی خبریم.
گل محمدی ادامه داد: اینکه مدیران باشگاه سایپا مدعی شده اند برای کاهش هزینه ها از البرز رفته اند برایمان قابل هضم نیست چرا که در سطح کشور البرز کمترین هزینه استفاده از ورزشگاه انقلاب کرج را از باشگاه سایپا دریافت کرده است و تنها صبای قم در این خصوص پایین تر از البرز بوده است و آنهم به واسطه واگذاری باشگاه به استانداری است.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگارمهر که سرانجام جلسه مشترکی که نمایندگان البرز در نشست مشترک با کانون مربیان از آن خبرداده بودند چه شد، گفت:من هم مطلع شدم که این دوستان در آن نشست گفته اند در جلسه مشترک با وزیر و مدیران گروه خودروسازی قرار است این موضوع را بررسی کنند اما بعید می دانم اتفاقی افتاده باشد چرا که خبری در این خصوص منعکس نشده است ومن هم بی اطلاعم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار