پوستر و تمبر اجلاس جهاني گردشگري در همدان رونمائی شد .
کد خبر: ۶۷۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 03 November 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، این اجلاس ۲۱ تا ۲۴ آبان در همدان برگزار می‌شود .
معاون عمرانی استاندار و رئیس این اجلاس در نشست خبری با تشریح اهمیت و نقش این اجلاس در توسعه اقتصادی استان گفت : با توجه به اینکه گردشگری محور اصلی توسعه استان است، برگزاری این اجلاس به رونق گردشگری و توجه به تکمیل و توسعه زیر ساخت‌های این صنعت کمک شایانی خواهد کرد.
آقای عراقی افزود : برگزاری این اجلاس با این حجم از شرکت کنندگان در عیار جهانی می‌تواند سایه تحریم‌های آمریکا بر کشور را بسیار کم رنگ کند و ناکامی آنان در این عرصه را به اثبات برساند.
وی همچنین گفت : یکی از ویژگی‌های این اجلاس جهانی حضور شرکت‌های بزرگ گردشگری از کشور‌های مختلف جهان است که انتظار است رسانه‌ها این موضع را بسیار فراگیر بازتاب دهند.
آقای یاری ، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر هم از صدور روادید برای ۷۱ عضو سازمان جهانی گردشگری برای شرکت در این اجلاس خبر داد و گفت : روند صدور روادید با قوت ادامه داد.
شهردار همدان هم از عضویت این نهاد به عنوان نخستین شهرداری جهان در سازمان جهانی گردشگری خبر داد و گفت : علاوه بر این سازمان اکو با تاسیس شهر جهانی ابن سینا در اتریش هم موافقت کرد .
آقای مالمیر، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان همدان هم از متمرکز شدن صدور مجوز‌های دفاتر گردشگری در استان خبر داد و گفت : امسال در همه اماکن گردشگری شاهد افزایش ۳۰ درصدی گردشگر بودیم .
آقای ترابیان ، مدیر عامل دهکده تفریحی گنجنامه هم گفت : برگزاری اجلاس گردشگری فرصت کم نظیری برای معرفی قابلت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری به جهانیان است .
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار