کد خبر: ۶۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 28 July 2015

ناجی سواری نائب رئیس شورای شهر اسلامی اهواز در گفتگو با اهوازنوین درخصوص ارزیابی عملکرد سال دوم شورای شهر اهواز اظهار کرد: در سال گذشته یکی از اقداماتی که به صورت مثبت و سازنده اداره شد برگزاری جلسات اعضای هیئت رئیسه ،برگزاری کمیسیون های مختلف ،دعوت از مسئولین استان و شهر اهواز و حضور در صحن شورای شهر بود که باعث ارتباط مستحکم تر اعضای شورای شهر ،مسئولین و نمایندگان مجلس شد.


ناجی سواری درپاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم حضور نمایندگان مجلس در صحن شورا گفت: نمایندگان مجلس در سال جاری به صحن علنی مجلس نیامدند زیرا تنها یک بار از آنان برای حضور دعوت شد که به دلیل مشغله کاری و فعالیت تا روزهای پایانی هفته قادر به حضور در شورا نبودند و در روزهای آخر هفته نیز شورا دایر نمی باشد.


نائب رئیس شورای اهواز ادامه داد : نمایندگان مجلس برای حل مشکلات شهرستان اهواز باید هماهنگی و اتحاد بیشتری داشته باشند زیرا حضور این افراد گره گشای بسیاری از مسائل است و امروز رمز موفقیت کلان شهر های کشور ارتباط مستحکم بین نمایندگان و مسئولان استان می باشد.


سواری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار در خصوص ارزیابی عملکرد شهرداری اهواز گفت : در نشست اخیر با شهردار اهواز به بررسی پروژه های در حال انجام و تازه کلنگ خورده که پروژه های عظیمی نیز هستند پرداختیم باید بگویم ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان اهواز در حال پیشرفت و انجام است.


وی ادامه داد : بسیاری از آنان مانند پل روگذر شهید بندر، زیر گذر شریعتی (جواد الائمه)و پل ششم طبق زمان در حال احداث می باشند و در پل ولایت نیز مشکلی که با سپاه موجود بود حل شد و ارتباط این پل با کوی رمضان در حال برقراری است.


عضو شورای شهر اهواز  در پاسخ به سوال خبرنگار ،که شما به شهردار چه نمره ای می دهید گفت :به جرات به شهردار اهواز ازبیست نمره ۱۸ را می دهم ؛وی ازسال گذشته با جدیت پیگیر پروژه های عمرانی شهر هستند و درجهت پیشرفت کلان شهر اهواز بسیار تلاش می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار