کد خبر: ۶۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 28 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد، گفت: برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و وزراء صنایع و ورزش امکان‌پذیر است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا گل‌محمدی در نشست هم‌اندیشی و خبری پیرامون بررسی علل خروج تیم فوتبال سایپا از استان البرز که به میزبانی روزنامه خبرورزشی برگزار شد، اظهار داشت: هنوز شرایط برای بازگشت تیم سایپا به استان البرز وجود دارد.
وی با بیان اینکه برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و وزراء صنایع و ورزش امکان‌پذیر است، افزود: متاسفانه به مسئولان ارشد اطلاعات صحیحی مبنی بر اینکه حفظ سایپا در البرز سبب ایجاد آرامش جمعیت سه میلیون نفری استان می‌شود، ارائه نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه رفتن سایپا از استان البرز ورزشی نیست بلکه سیاسی است، خاطرنشان کرد: این تیم کاهش هزینه‌های تحمیلی را علت رفتن اعلام کرده است اما به طور قطع می‌توان علام کرد اینگونه نیست و این امر ربطی به کاهش هزینه‌های تیم ندارد.
وی با اشاره به اینکه قرارداد باشگاه سایپا به ازای هر بازی 25 میلیون تومان است و اعلام خبر دریافت 50 میلیون تومان کذب است، گفت: این مطلب که به سایپا در البرز به چشم قلک دیده می‌شد، صحیح نیست.
وی با بیان اینکه بلوغ استان شدن در البرز تکمیل نشده است، تصریح کرد: امکان بررسی بازگشت سایپا وجود دارد و تحقق این امر محتاج عزم جدی است.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه باید از انجام امور به صورت جزیره‌ای در سطح استان جلوگیری کرد، یادآور شد: به زودی پیش‌نویس طرح استفاده از ظرفیت یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه و بهبود فضای ورزش استان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت استان البرز در راستای پذیرش تیم وجود دارد، اظهار داشت: پرورش دادن یک تیم از درون استان به نفع البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار