کد خبر: ۷۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 01 August 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه از آمار تعداد بیمه‌شدگان ورزشی در سطح استان البرز راضی نیستم، گفت: افزایش یک باره حق بیمه سبب کاهش آمار اعضای این مهم شده است.
رضا گل‌محمدی در جلسه مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی البرز که ظهر امروز در محل باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید از بهترین امکانات و تسهیلات در راستای خدمات رسانی به جامعه ورزش بهره‌ گرفت.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه خدمات ورزشی در سطح کشور برای مردم شناخته شده نیست، افزود: این امر نقطعه ضعفی برای جامعه محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برای کاهش این دسته از مشکلات، کلاس‌های آموزشی خاصی برای افراد متقاضی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: عموم این موارد در هیئت پزشکی ورزشی انجام می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه افزایش یک باره حق بیمه سبب کاهش آمار اعضای بیمه شدگان شده است، تصریح کرد: امید است 5 درصد از سهم استان‌ها به دریافتی‌های استانی اضافه شود.
گل‌محمدی با بیان اینکه باید تجهیزات مناسبی در اختیار هیئت پزشکی ورزشی قرار گیرد، یادآور شد: باید با تامین موارد مورد نیاز در بخش پزشکی، هیئت پزشکی ورزشی مورد حمایت همگانی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه هموراه یادآور شده‌ام در مجمع‌های انتخاباتی هیئت‌های ورزشی چندین کاندید حضور داشته باشند اما وجود یک کاندید در این مجمع فارغ از مسائل یاد شده است چرا که این هیئت به صورت گروهی و با تمام توان خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد، بیان کرد: 28 انتخابات هیئت ورزشی تا پیام سال جاری در البرز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از آمار تعداد بیمه‌شدگان ورزشی در سطح استان البرز راضی نیستم، عنوان کرد: امید است با تلاش بیشتر تعددا بیمه ‌شدگان در استان افزایش پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مجمع اشکان اردیبهشت با کسب 13 رای موافق از مجموع 14 رای به مدت 4 سال به سمت رئیس هیئت پزشکی ورزشی البرز انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار