بهرام طاهری در گفتگو با تابناک:
مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت:همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجرصبحگاه مشترک نظامی نیروهای مسلح با حضور فرماندهان عالی رتبه و نیرو های مسلح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۷۰۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 30 January 2019

سرگرد بهرام طاهری در گفتگو با خبرنگارتابناک افزود:به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های مختلفی در سطح استان و قرارگاه  منطقه ارتش غرب برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:دیدار با خانواده معظم شهدا ، مراسم غبار روبی ، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در قالب مراسم میهمانی لاله ها ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرمانشاه ، برگزاری مراسم بصیرت افزایی برای کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های نیروهای مسلح در سطح یگان های تابعه در استان کرمانشاه ، اینها بخشی از ویژه برنامه هایی است که به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر در نیروهای مسلح استان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود .

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش اظهار داشت:شرکت و حضور گسترده فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرستان کرمانشاه و همزمان در شهرستان های تابعه با سخنرانی فرماندهان یگان های منطقه غرب به عنوان سخنران قبل از خطبه نماز جمعه انجام می شود.

طاهری تصریح کرد:برگزاری جشن دهه فجر ، نور افشانی ، مسابقه های فرهنگی و ورزشی نیرو های مسلح بر پایی نمایشگاه با مشارکت نیرو های مسلح و استانداری و دیگر سازمان ها و ادارات استات کرمانشاه را از برخی دیگر از برنامه ها بر شمرد.

 وی افزود: رژه موتور سواران ، اعزام تیم های پزشکی به مناطق حاشیه نشین در استان کرمانشاه ، حضور گسترده فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در مراسم کوهپیمایی در شهرستان کرمانشاه و به طور همزمان در شهرستان های تابعه از دیگر برنامه های فرهنگی و تبلیغی نیرو های مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار