کد خبر: ۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 03 August 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با انتخاب رییس و پایان اختلافات، عقب ماندگی های این رشته جبران خواهد شد.

رضا گل محمدی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افرود: متاسفانه در مقایسه با 10 سال گذشته شطرنج استان البرز با افت بسیار فاحشی روبرو است که تلاش می کنیم با همکاری فدراسیون و هیات شطرنج این عقب ماندگی جبران شود.

وی بیان کرد: باید بپذیریم این رشته در این سال ها آرامش لازم را نداشت است و برخی کج سلیقگی ها و اختلافات این رشته را با افت روبرو کرده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به هیچ عنوان نظرخاصی به کاندیدای خاص نداشته و نخواهد داشت و ملاک انتخاب روسای هیات ها در مجامع بیان برنامه ها و تشخیص افراد است.

گل محمدی افزود: برای اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی و اجرای درست برنامه ها از مهمترین معیارهای تشخیص رییس خوب وبد است و امیدوارم هیات شطرنج نیز با جدیت لازم و پشتکار زیاد علاوه بر انجام گفته ها ، در جهت تقویت این رشته تلاش کند.

وی با بیان این که هیچ رییسی ایمن نخواهد بود ، یادآور شد: روسایی که انتخاب می شوند فکر نکنند برای 4 سال هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند ، مجمع به دقت برنامه های هیات را بررسی خواهد کرد و اگر کوچکترین انحرافی را برنامه های اعلام شده وجود داشته باشد برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

در مجمع انتخاباتی شطرنج که ظهر امروز دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد مهدی کیانپور با اکثریت آراء به عنوان رییس انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار