پس از مدت ها کش و قوس و لغو مکرر جلسات مجمع هیئت شنای استان البرز، بعد از ظهر امروزاین جلسه برگزار شد و بالاخره البرزی ها نیز دارای رئیس هیئت شنا شدند.
کد خبر: ۷۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 03 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: بر اساس گزارش رسانه ها، شطرنج البرز که در این سال ها با حاشیه های بسیاری روبرو بود بعد از چندین بار تعویق مجمع آن هم به دلایل نامعلوم ، بالاخره رییس خود را شناخت تا شاید این موضوع پایانی باشد بر ناکامی های این رشته در سال های اخیر.

در این مجمع 5 کاندیدا حضور داشتند که سه نفر آنان انصراف دادند .

در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج ، محسن توکلیان و مهدی کیانپور به عنوان 2 کاندید نهایی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان ، کیانپور به عنوان رئیس معرفی شد.

در پایان رای گیری محسن توکلیان به انتخاب کیانپور اعتراض کرد و خواستار بررسی آراء شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی از این مراسم گفت: البرز قابلیت توسعه رشته ورزشی شطرنج را دارد.

رضا گل محمدی ظهر با بیان اینکه استان البرز دارای علاقمندان و ورزشکاران بسیاری در حوزه رشته شطرنج است،‌ اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که رشته شطرنج در سطح استان البرز با رشد و توسعه بیشتر همراه شود.

وی با اشاره به ظرفیت استان البرز برای توسعه رشته شطرنج اظهار داشت: شطرنج البرز جزو رشته‌هایی در این استان است که قابلیت و امکان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و حتی جهانی را دارد.

به گفته گل محمدی در این راستا می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح جایگاه مناسب‌تری را برای این رشته ورزشی در البرز و در سطح کشور پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار